rossleor asseco murr

Firmy loví uchazeče o práci na sociálních sítích aneb “Zaměstnání ve 150 znacích”

Zbrusu nový pracovní portál Cliqjobs.com využívá nový trend: Hledání práce se stále častěji stává součástí života lidí na sociálních sítích. Portál proto přichází s originální koncepcí, kterou hodlá oslovit uchazeče o volná pracovní místa i firmy hledající zaměstnance. Hlavní důraz je kladen na stručnost a údernost pracovních nabídek a jejich poutavé vizuální zpracování. 

 

Nejen obsah CV, ale i jeho vizuální podoba prodává. „Společně s personalisty a grafiky jsme vytvořili atraktivní šablony, které pomohou na portálu vytvořit úderný, stručný a přehledný životopis. Reagujeme na fakt, že personalisté musí zpracovat záplavu životopisů ve velmi krátkém čase. Jednomu CV věnují zhruba jednu minutu. Zaujmout musíte rychle, omáčka v životopisech nikoho nezajímá,“ říká Lubomír Husar, autor projektu Cliqjobs.com a ředitel personální společnosti Colorbee.
Díky portálu Cliqjobs.com lze nabídky firem na pracovní místa nalézt i sdílet také pomocí sociálních sítí. Zajímavou práci tak můžete přihrát svým přátelům, nebo naopak oni vám. Tato forma hledání zaměstnání bude v budoucnu stále obvyklejší a portál Cliqjobs.com proto respektuje současný trend i způsob, jakým dnes lidé používají internet: propojuje prvek zábavy s potřebným a užitečným. Jedním kliknutím na Facebooku nebo Twitteru zjistíte, jestli chcete na pozici reagovat. Výhodou portálu je podle jeho tvůrců i to, že ve srovnání s jinými pracovními portály zde není nutné pořád dokola vyplňovat svoje kontaktní údaje a přikládat životopis.
Sdílení pracovních nabídek na sociálních sítích je efektivní i pro zaměstnavatele. O volných pracovních místech se dozví mnoho lidí, dokonce i ti, kteří práci aktivně nehledají. Firmy si tak zvýší šanci na nalezení kvalitních uchazečů. „Využívání sociálních sítí podniky bude hrát při náboru zaměstnanců stále větší roli. Aby si však lidé nabídky sdíleli, popisy nabízených pracovních míst musí být krátké, výstižné a vizuálně poutavé. To důležité bohatě vyjádříte pomocí 150 znaků. Nezanedbatelným faktorem je ale i možnost účinně propagovat svoji značku zaměstnavatele, protože velkou roli hraje vizuální zobrazení,“ uzavírá Lubomír Husar, autor projektu Cliqjobs.com.
 

 
Publikováno: 24. 10. 2013 | Počet zobrazení: 2857 článek mě zaujal 642
Zaujal Vás tento článek?
Ano