Honnover rossleor asseco murr

Ohňostroj inovací firmy Jungheinrich na veletrhu CeMAT

Četné inovace a vývoj v oblasti vnitropodnikové logistiky, prezentované širokým výrobním programem v oblasti logistických systémů, vysokozdvižných vozíků a služeb spojených s vnitropodnikovým tokem materiálu připravuje společnost Jungheinrich na blížící logistickou přehlídku  CeMAT 2014.  

 

Do své expozice firma přiveze kompletně nově navrženou generaci vysokozdvižných vozíků se spalovacím motorem. Jde o vozíky s hydrodynamickým pohonem typu DFG/TFG 316/320 a DFG/TFG 425/435. Jejich využití je univerzální, transportují břemena o hmotnosti až 3500 kg do výšky 7,50 m a dosahují ve své třídě nadprůměrného překládacího výkonu při nízké spotřebě energie.
Robustní vozíky jsou vybaveny součástmi s mimořádně dlouhou životností, což umožňuje i extrémně dlouhé použití v nejrůznějších klimatických zónách. Základní prvky nových pohonových měničů, k nimž patří mj. sloup, rám a řízená náprava, jsou výsledkem vlastního vývoje. Na veletrhu firma představí i zcela nový kompaktní sloup, který umožní řidiči výrazně lepší výhled z vozíků s protizávažím - zorné pole řidiče bylo rozšířeno až o 85 %.
Ofenzívu ve vývoji a inovacích zahájil Jungheinrich již na veletrhu CeMAT 2011 prezentací konstrukční řady 2 (ETV/ETM 214-216). Loni byla uvedena nová konstrukční řada 3 (ETV 318), a oficiální prezentace vozíků typu ETV/ETM 320-325 proběhne na letošním veletrhu.
V závodech Jungheinrich v Lüneburgu byla letos zahájena sériová výroba dvou typů přívěsů - GTP a GTE. Firma tak bude prezentovat poprvé kompletní systém tahačů, jejíchž součástí jsou kromě zmíněných typů i nové tahače řady 5 s tažnou silou až 9 t. „Použití tahačů umožňuje zpracování několika přepravních úkolů současně, zefektivňuje výrobní procesy a zaručuje tak vysokou spolehlivost zásobování při velmi dobrém využití zdrojů“, říká Oliver Rosenthal, manažer výroby tahačů Jungheinrich.
Přívěsy typu GTP slouží k přepravě břemen do hmotnosti až 1600 kg. Jsou vybaveny volnými portálovými oblouky bez překážejících vzpěr, což umožňuje řidiči tahače velmi dobrý přehled o všech přívěsech v jeho jízdní soupravě. Nakládka a vykládka přívěsů s výškou portálu 2000 mm je snadná a ergonomická. Konstrukce vozíku GTP dovoluje oboustrannou nakládku a vykládku každého vozíku nezávisle na tom, kterým směrem budou za sebe přívěsy zapojovány.
Přívěsy typu GTE jsou vybaveny tzv. rámem E-Frame, díky němuž je možné nakládat a vykládat vozíky pouze z jedné strany, ale vzhledem k tomu, že přívěsy je možné připojovat oběma směry, je umožněna také kompletní nakládka a vykládka z obou stran. Vozík může přepravovat břemena do hmotnosti 1200 kg.
Systém GTE je vybaven vlastní plošinou ke zvedání a spouštění břemen. Na výběr je mechanický, hydraulický nebo elektrický zdvih. Oba přívěsy dosahují poloměru otáčení zhruba 4000 mm a mimořádně dobře drží stopu, což umožňuje bezpečné a snadné manévrování s celou jízdní soupravou i v zúžených prostorech. Počet připojených vozíků je flexibilní, takže přepravovaná břemena je možné upravit podle potřeby.
 

 
Publikováno: 16. 6. 2014 | Počet zobrazení: 2205 článek mě zaujal 546
Zaujal Vás tento článek?
Ano
 
 
 
 
deneme bonusu veren siteler
casino siteleri
Deneme Bonusu Veren Siteler
streameast
deneme bonusu veren siteler
bahis siteleri
editorbet giriş
gebze escort kurtköy escort maltepe escort
pendik escort