rossleor asseco murr

Komfortnější doručování - zákazník si může vybrat čas doručení

Přepravní společnost DPD CZ nabízí nově prostřednictvím webové aplikace DPD Kurýr zákazníkům volbu, kdy si přejí doručit svou zásilku. Nová funkce umožňuje vybrat si ve větších městech dodání zásilky v určitém časovém rozmezí. Jde o novinku na českém trhu, kterou DPD zavádí jako první ze zásilkových firem. 

 

Webová aplikace usnadňuje obousměrnou komunikaci mezi příjemcem zásilky a kurýrem přepravní společnosti DPD. Příjemce standardně obdrží od DPD textovou zprávu nebo e-mail s informacemi o zásilce a odkazem do nové aplikace včetně osobního kódu. Přímo z SMS či e-mailu lze pak do aplikace vstoupit. Aplikace je optimalizovaná pro mobilní zařízení, takže její ovládání je pohodlné také z mobilů nebo tabletů, a koncovým zákazníkům přináší vyšší komfort a nezávislost.
„Příjemce ve webové aplikaci nalezne detailní přehled o zásilce zahrnující časový interval doručení zásilky, kontakt na kurýra, který mu veze zásilku, výši dobírky nebo možnosti platby,“ vysvětluje Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD. Přes aplikaci si pak zákazníci mohou přizpůsobit doručení svým potřebám. Upravit termín a adresu doručení nebo si změnit doručení kurýrem na osobní odběr v DPD ParcelShopu. „Absolutní novinkou je nyní funkce, díky které si můžou příjemci z větších měst zadat požadavek na dobu doručení v dopoledních, odpoledních nebo večerních hodinách,“ doplňuje Ondřej Vaňha.
 

 
Publikováno: 4. 2. 2015 | Počet zobrazení: 2059 článek mě zaujal 583
Zaujal Vás tento článek?
Ano