Bezpečnější dieselové vozíky Baoli
Čínská společnost Baoli Material Handling Europe představila v září evropskému trhu vozíky KB30D (s nosností 3 t) a KB35D (3,5 t) s vylepšeným dieselovým motorem Mitsubishi S4S-455 a vylepšenou spolehlivostí a obsluhou. Ve srovnání s předchozím modelem nabízí prvky zlepšení, jako např. lepší výhled z pozice řidiče, odolnější materiály, zvýšení bezpečnosti a také strukturovaný lakovaný povrch evropského standardu.
Oba nové motorové vozíky jsou prvním modelem značky Baoli se strukturovaným lakovaným povrchem protizávaží místo hladkého lakovaného povrchu. Takto upravený povrch zabraňuje oslnění při silném slunečním světle, zvýšila se tím bezpečnost řidiče a redukce případných nehod.
Dnešní charakteristické rysy vozíků KB30/35D jsou zkosený tvar protizávaží a pyramidový design zadní části ochranného rámu. Díky úhlu zkosení protizávaží má řidič zlepšený zadní výhled k zemi o 40 cm blíže než při řízení předchozího modelu. Horní a přední výhled řidiče je podpořen o nový design stropního ochranného krytu rámu a stožárem s širším výhledem o 51 cm. Vozíky dostaly inovované převodovky a přídavná držadla na zadní straně ochranného rámu, které umožní pohodlnější a bezpečnější obsluhu stroje.
Pro zvýšení odolnosti vozíků byla laminátová kapota nahrazena kapotou z plechového profilu, který se tak snadno nedeformuje. Zvýšila se tak odolnost komponentů vozíku. Kapotu lze, pro lepší přístup údržby, otevřít až do úhlu 90°. Izolační pěna umístěná uvnitř kapoty motoru zas zvyšuje tepelnou izolaci a snižuje hluk. Protizávaží má teď větší prostor pro vylučování tepla, čímž zlepšuje efektivitu provozu.
Pro stísněné prostory nový City Mover
Další novinkou v portfoliu Baoli je elektrický paletový vozík EP15 s nosností 1,5 t. Jde o ručně vedený paletový vozík s motorovým pohonem, vhodný pro lehčí aplikace, jako je přeprava nákladů ve stísněných prostorech, např. v nákladních automobilech, obchodech či přepravních kontejnerech. Kompaktní rozměry vozíku zajišťují snadnou ovladatelnost. Stroj je vybaven výkonnou baterií, jejíž výměna je umožněna z boku stroje, dále řídicí jednotkou Curtis a disponuje poloměrem natočení pouhých 149 cm a volným zdvihem 120 mm.