asseco Aimtec murr

Dachser využívá železnice mezi Čínou a Evropou

Po železnici urazí kontejnery vzdálenost mezi Evropou a Asii (cca 11 000 km) už za dva týdny, což je pro nejen české firmy zajímavá nabídka od mezinárodního logistického providera Dachsera. Firmy tak můžou volit optimální přepravu mezi železniční dopravou, rychlejší, ale finančně nákladnou leteckou přepravou a ekonomicky sice výhodnější, ovšem pomalejší námořní cestou. 

 

České firmy tak mohou profitovat z výrazně rychlejší železniční dopravy, ale přitom stále cenově výhodné přepravy zboží z Číny, která je nejvýznamnějším obchodním partnerem České republiky ze států mimo EU. Nejčastěji se dováží: strojírenské produkty, výpočetní technika a telefonní přístroje. Významný je i dovoz spotřebního zboží jako dětské hračky, sportovní potřeby, nábytek, oděvní výrobky, obuv, fotografické přístroje, optické výrobky nebo hodiny.
„Železniční přeprava je spolehlivou formou přepravy mezi těmito kontinenty, navíc je o polovinu rychlejší než doprava po moři a přináší tak zákazníkům větší flexibilitu a možnost pružně reagovat na potřeby trhu,“ říká Roman Thurzo, Country Manager Air & Sea Logistics Dachser Czech Republic.
Dachser ČR využívá při přepravě zboží z Asie do Evropy po železnici převážně severní koridor, který vede z Číny přes Rusko, Bělorusko a Polsko, kde jsou v hubu v Malaszewiczích kontejnery přeloženy z vlaku na kamiony, které je dopraví do místa určení. Samozřejmostí je sledování a neustálý přehled o pohybu zboží během celé přepravy.
 

 
Publikováno: 29. 6. 2015 | Počet zobrazení: 2429 článek mě zaujal 545
Zaujal Vás tento článek?
Ano