Bezpilotní letoun otestoval tankování ve vzduchu
Tyto dva obrázky od sebe dělí více než devět desetiletí. Vpravo je zachyceno první zdokumentované doplňování paliva letounu za letu, které provedli 27. června roku 1923 kapitán Lowell H. Smith a poručík John P. Richter.
Manévr byl proveden nad letištěm Rockwell Field v kalifornském San Diegu, a umožnil dvojplošníku Airco DH.4 zůstat ve vzduchu tehdy neuvěřitelných 37 hodin.
Na fotografii vlevo tankuje u pobřeží Marylandu za letu, jako první svého druhu v historii, bezpilotní letoun Northrop X-47B označovaný jako Salty Dog 502. Test provedený 16. dubna, při němž doplnil 1400 kg paliva z ráhna tankeru Omega Air KC-707, potvrdil schopnost tankování za letu i pro drony, díky němuž by nejmodernější bezpilotní stroj mohl vydržet na obloze prakticky neomezenou dobu. Experimentální drony Salty Dog 501 a 502 rovněž jako první stroje ve své kategorii roku 2013 úspěšně zvládly start a přistání na letadlové lodi.