asseco Aimtec murr

Nejbližší akce exportního vzdělávání CzechTrade

 

17. června, Praha: Chyby v praxi zahraničního obchodu
Na semináři se dozvíte nejčastější chyby v celém průběhu obchodního případu, a to zejména v úvodní vzájemné korespondenci; v tendru/objednávce; v koncepci nabídky; při stanovení ceny produktu/služby; v komunikaci emailové, telefonické i osobní; v prezentaci firmy při jednání/na veletrhu; v kontraktu a při stanovení jeho podmínek; platebních podmínkách apod. / Cena: 1000 Kč

24. června, Praha: Jak zvládat NÁTLAKOVÉ TAKTIKY a EMOCE při obchodním jednání
Víte jak zvládat emoce a nátlakové taktiky business partnera? Jak efektivně dosáhnout vytyčeného cíle? Jak vhodně reagovat při obchodním jednání? Jak vést jednání s komplikovanými typy lidí? Nechte se inspirovat tímto praktických seminářem. / Cena: 2200 Kč

26. června, Praha: Jak úspěšně exportovat do Maroka a Alžírska
Cílem konference je přinést účastníkům přehled o exportních zájmech ČR, aktuální situaci v Maroku a Alžírsku, vstupu na dané trhy, zajímavých oborech a příležitostech pro český export, plánovaných veletrzích, finančním sektoru a bankovních zkušenostech. Také informace ohledně multikulturních rozdílů, specifika obchodního jednání a pro exportéry bude možnost individuálních konzultací s přednášejícími. / Zdarma

Podrobné informace o seminářích a přihlášku naleznete na www.exportnivzdelavani.cz nebo www.czechtrade.cz/kalendar-akci/
 

Thajsko: země příležitostí v srdci nejdynamičtějších ekonomik Asie
Thajsko je druhou největší ekonomikou jednotného trhu zemí ASEAN i přes to, že její růst v posledních letech zpomaluje.
Z hlediska českého exportu, který je zaměřený na strojírenství a automobilový průmysl, je zajímavá i poloha v centru subregionu širšího Mekongu (Thajsko, Myanmar, Kambodža, Laos, Vietnam a jihočínská provincie Jünnan, dohromady 320 milionů obyvatel). Region by se měl stát centrem ekonomické spolupráce, ústředním bodem pro otevírání Číny do jižní a jihovýchodní Asie, a proto je místem rozsáhlých investic do infrastruktury i rozvoje průmyslu a obchodu celkově.
Thajsko je třetí nejvýznamnější destinací pro český export zemí ASEAN. Je vývozní ekonomikou, která je tažená průmyslem a službami, což ze země činí dobrý cíl pro české podnikatele. Thajská poptávka se totiž potkává s naší tradiční nabídkou, a proto jsme na trhu silní ve vývozu strojů, plastů, ale i skla. Vstup na thajský trh však není jednoduchý, trh je sice liberalizovaný, je zde však velká domácí i zahraničí konkurence. Export produktů, které konkurují domácí produkci, je omezený dovozními tarify, což se týká automobilů a autodílů, některých potravin a nápojů, textilu a obuvi aj.
Zajímavé příležitosti leží v potravinářském průmyslu, protože se v poslední době modernizuje a automatizuje. Rostoucí poptávku sledujeme i v oblasti zdravotnické techniky. Thajsko se chce prosadit v oblasti health-tourism, zdravotnické zařízení však minimálně ze dvou třetin dováží. Nejrozsáhlejší investice a projekty budou probíhat v oblasti dopravní infrastruktury a energetiky. V energetice se plánuje rozsáhlá výstavba díky novému energetickému plánu, který předpokládá navýšení instalované kapacity na 71 000 MW do roku 2036.
Více o tom, jak uspět na thajském trhu a v kterých oblastech, se dozvíte v připravovaném Exportním průvodci CzechTrade. Tam lze najít nejdůležitější informace přímo od zahraniční kanceláře CzechTrade v Bangkoku. Informace se zaměřují na podnikatelské prostředí, na co si dát pozor, obchodní příležitosti, praktická doporučení ke vstupu na trh, marketing a prezentaci, ale i na dovozní a platební podmínky včetně nejdůležitějších kontaktů.

 
Publikováno: 31. 7. 2015 | Počet zobrazení: 2027 článek mě zaujal 468
Zaujal Vás tento článek?
Ano