Packaging Live na MSV 2015 - sladké balení
V rámci Mezinárodního strojírenského veletrhu se v pavilonu Z opět rozjede balicí linka Packaging Live, která návštěvníkům ukáže reálný provoz celého zařízení v přímém přenosu. Letos bude balený produkt obzvláště chutný - belgická čokoláda v designu Packaging Live.
Čtyřikrát denně uvidí návštěvníci robotické ukládání čokolád do krabiček, následné balení, značení a finální paletizaci, tentokrát jak na automatické, tak i na poloautomatické ovinovačce. Unikátní ucelená balicí linka se bude rozkládat na zhruba 500 čtverečních metrech. Provoz linky bude spouštěn každé dvě hodiny s odborným komentářem. Na konci každého spuštění čeká návštěvníky soutěž o ceny a ochutnávka čokolád. V rámci projektu Packaging Live najdete také programové centrum, ve kterém budou probíhat přednášky partnerů projektu.
Pro letošní rok připravili organizátoři originální soutěž. Jde o fotografickou soutěž s názvem „Zabal si, co máš rád“. Pokud zájemci zašlou do 11. září fotografii toho, co mají rádi, ať jde o předmět, mazlíčka, kytku či milovanou osobu, získají originální dárek.
Generálním partnerem projektu je společnost Asseco Solutions, a.s. a jelikož tato společnost mimo jiné vyvinula podnikové informační systémy HELIOS, nese letošní balicí linka nový název: HELIOS PACKAGING LIVE. Partnery projektu jsou společnosti ONDRÁŠEK INK-JET SYSTEM spol. s r.o., ARC Robotics s.r.o., Gaben spol. s r.o., Ekobal spol. s r.o., Technology s.r.o. a Fuchs Oil. Dodavatelem obalových materiálů je jako každý rok společnost THIMM Packaging. Akce je podpořená mediálními partnery TechMagazín, Eulog a Packaging Herald.
Crossmarketingový projekt agentury EQUICom, s. r.o. se na BVV v rámci veletrhů MSV a EMBAX/SALIMA objeví již po osmé a stává se tak jedním z klíčových doprovodných programů Mezinárodního strojírenského veletrhu.