asseco murr

Servis manipulační techniky jako komplexní služba a systém

Při stále větších nárocích na rychlost a efektivitu oprav manipulační techniky je nezbytné nahlížet na servis jako na komplexní celek, kde musí všechno perfektně ladit a navazovat. Jungheinrich jako přední výrobce vysokozdvižných i nízkozdvižných vozíků klade na servis velký důraz a výsledkem je systém, který nemá konkurenci.

 
Optimalizace procesů
Docílit co největšího zrychlení servisního zásahu není možné při jeho samotné realizaci, ale hlavně v procesech, které nejsou na první pohled vidět. Právě těmto procesům věnujeme ve společnosti Jungheinrich maximální pozornost. Jde například o systém dispečinku, kde mají pracovníci perfektní přehled o vozících u zákazníka, o jejich konfiguraci, stáří, nájezdu, či posledních opravách a technikovi tak předají kompletní informace o dané situaci. Vytížení techniků je sledováno online včetně cestovních tras tak, aby k zákazníkovi vyrazil správný technik ve správný čas.
 
Perfektní logistika náhradních dílů
Obrovské množství různých vozíků a jejich konfigurací přináší velké nároky na počet náhradních dílů. V kombinaci s požadavkem rychlé opravy je tak vyvíjen velký tlak na logistiku zásobování náhradními díly. Jungheinrich je v této oblasti lídrem a díky nočnímu rozvozu náhradních dílů do mobilních servisních dílen dokážeme opravit více než 95 % servisních zakázek do 24 hodin. Pokud technik objedná náhradní díl do 16:00, je tento díl okamžitě vychystán ze skladu v Bratislavě a poslán nočním rozvozem do jeho mobilní díly. Technik tak ráno vyráží k Vám s náhradním dílem a dokončuje opravu.
Servisní technik má navíc ve svém voze optimalizovaný sortiment náhradních dílů přesně podle vozíků, které jsou v provozu u jeho významných zákazníků. Tím se dále zvyšuje úspěšnost prvního servisního zákroku a rychlost opravy.
 
Know-how, školení, organizace
Služby jsou především o lidech. I to si v Jungheinrichu uvědomujeme a do lidských zdrojů masivně investujeme. Servisní technici prochází pravidelnými školeními, aby zvládali práci se všemi vozíky nejen rychle, ale i kvalitně. V České republice pracuje servisní technik pro Jungheinrich v průměru více než 12 let. I to je zárukou vysoké odbornosti a znalosti prostředí konkrétních zákazníků.
Celá struktura servisního oddělení je nastavena tak, aby zákazníkovi přinášela co nejkvalitnější možné služby. Trenéři, dispečeři, technici, pracovníci service sales, disponenti náhradních dílů, ti všichni jsou připraveni poradit a přispět k hladkému průběhu oprav.
 
Výsledek? Reakce do 6 hodin a záruka mobility
Díky dlouhodobému a systematickému přístupu ke zvyšování kvality procesů a služeb dokáže
 Jungheinrich nabídnout prvotřídní servisní produkty. Zákazník tak má jistotu dostupnosti své manipulační techniky a v konečném důsledku se může věnovat svému primárnímu byznysu.
Jedním z takových produktů je reakční doba servisu 6 hodin. Od prvního kontaktu s naším servisním dispečinkem dorazí technik k zákazníkovi do 6 hodin (v rámci pracovní doby servisu Jungheinrich). Toto je garantováno vrácením peněz za příjezd technika v případě nedodržení lhůty.
Pokud je nutná rozsáhlejší oprava vozíku, půjčujeme našim zákazníkům adekvátní překlenovací vozík (bezplatně při delších opravách). Ani v případě větších poruch tak zákazníka nenecháme bez strojů.
Servis, který probíhá rychle, hladce a systematicky, dokáže zbavit zákazníka starosti o provozuschopnost jeho manipulační techniky. A přesně to je ve společnosti Jungheinrich naším cílem. Převzít starost o manipulační techniku od návrhu řešení, přes dodání až po servis tak, aby se naši klienti mohli naplno věnovat tomu, co je baví a živí.

 
Publikováno: 1. 11. 2016 | Počet zobrazení: 1781 článek mě zaujal 369
Zaujal Vás tento článek?
Ano