Yale představuje nové vozíky i sídlo
Výhradní distributor vysokozdvižných vozíků značky Yale pro ČR, společnost Yale CZ, která letos oslavila 25 let své existence, se v listopadu přestěhovala do nového moderního centra v Nupakách u Prahy.
Marcus Rosenkranz z Yale Europe Materials Handling a Jan Pachman ze společnosti Yale CZ, představili spolu s novým sídlem českého zastoupení značky i její produktové portfolio se zaměřením na strategii společnosti na českém trhu, včetně aktuální novinky - vysokozdvižného vozíku GLP15-20MX.
Yale Europe MH uplatňuje dvojkolejnou strategii, jejímž cílem je vyhovět specifickým nárokům v klíčových odvětvích průmyslu a umožnit zákazníkům přepravovat zboží co nejefektivněji. Díky vývoji nových výrobků a vylepšování stávajících poskytuje firma širokou škálu variací výrobků a služeb a je tak schopna nabídnout specifická řešení s nízkými provozními náklady. Nabízí rovněž poradenskou činnost v oblasti komplexních logistických řešení.
Vyrobené v Evropě pro Evropu
Vozíky, které společnost Yale CZ nabízí na českém trhu, jsou vyrobeny v jednom ze tří evropských výrobních závodů, které se nacházejí v Craigavonu v Severním Irsku, italském Masate a v nizozemském Nijmegenu, kde je také evropské distribuční centrum náhradních dílů. Z tohoto centra je dodáváno více než 96 % běžných dílů pro ČR. „Drtivá většina našich vozíků prodaných v Česku je vyrobena v Evropě, a proto odpovídají evropským normám. Náhradní díly jsou u nás do 24 h od objednání,“ říká výkonný ředitel Yale CZ Ivan Musil.
K novinkám v produktové nabídce patří protizávažový vozík střední třídy ICE řady MX, uzpůsobený pro podniky s různými požadavky na manipulaci. Řada MX nabízí vysoké standardy (používá stejná konstrukční řešení jako prémiová řada Veracitor VX) a zahrnuje vozíky od 2, 2,5 do 3 tun se vznětovým pohonem nebo na LPG, či s konfigurací na duální pohon. Podle výrobce se tato řada vyznačuje špičkovým designem, ekonomickým provozem, kompletní sadou moderních ergonomických prvků pro pohodlí řidiče (jako je např. minimální úroveň hluku a vibrací).
Vylepšené technologie
Na základě zpětné vazby a podnětů zákazníků firma vylepšila velkou část sortimentu tak, aby jednotlivé produkty lépe odpovídaly představám koncových uživatelů - inovace a úpravy zahrnují vylepšení motoru, elektronického řízení a ručního brzdění. Pro trhy, jako je Česká republika, byly vyvinuty vozíky s nižší kapacitou (od 1,5 do 2 tun) a kompaktní verze, které vyrábí ve vlastní továrně v Japonsku.
Do standardní nabídky tříkolových vysokozdvižných vozíků s protizávažím (ERP 15-20VT) bylo v říjnu 2015 zařazeno elektronické řízení zlepšující o 10 % jejich energetickou účinnost. Operátoři tak mají možnost používat vozík v delších časových úsecích bez nutnosti měnit baterii. Energetickou náročnost rovněž snížilo zavedení ruční brzdy do vozíku ERP16-20VF. Tento čtyřkolový model o hmotnosti 1,6 t patří se spotřebou 4,4 kWh mezi nejúspornějšími ve své kategorii.
Mezi nejnovější výrobky patří i ruční vozík MS10-16 a paletový vozík MPT, které nabízejí nejmodernější inovativní prvky v oblasti ergonomie, produktivity a údržby, včetně nízkých provozních nákladů. Vozík MS10-16 disponuje robustní konstrukcí a kapacitou zdvihu 1,6 t. Paletový vozík MPT zas nabízí obsluze možnost stát, naklánět se nebo sedět během přesunu.