rossleor asseco murr

Energeticky úsporný tahač

Společnost Jungheinrich představila nový výkonný tahač EZS 350 pro vnitropodnikovou logistiku, včetně XL verze s rozšířeným bateriovým prostorem umožňující tažení přívěsů až do hmotnosti 5 tun.

 
Tento univerzální a robustní tahač je založen na novém designu horizontálních vychystávacích vozíků ECE s reflektory a LED světly. Je vybaven výkonným motorem 2,8 kW v technice střídavého proudu a zvládne rychlost jízdy 8 km.h-1 se zatížením, a 12,5 km.h-1 bez nákladu. Rekuperační brzdění s akumulací energie prodlužuje provozní dobu. „Při porovnání všech standardních tahačů na trhu dosahuje EZS 350 nejvyššího výkonu a nejnižší spotřeby energie,” řekl Oliver Rosenthal, produktový manažer pro tahače Jungheinrich. Různé varianty baterie umožňují přizpůsobit vozík každé aplikaci.
V nabídce je také verze tahače EZS 350 XL s olověnou baterií, která zaručuje jeho provoz po dobu dvou směn na jedno nabití baterie. Volitelně je vozík možné vybavit i Li-Ion baterií, umožňující nepřetržitý třísměnný provoz bez výměny baterie. Za 30 minut je baterie nabitá na 50 % a za 80 minut na 100 % kapacity. Tahač je díky vysokému rámu v přední části a ochraně převodovky vhodný pro nejnáročnější použití.
Multifunkční volant jetPILOT, který získal ocenění Red Dot Design, umožňuje ergonomické řízení jako v automobilu. Disponuje větším rozsahem nastavení, takže jej lze přizpůsobit i pro řidiče malé postavy. Díky asistenčnímu systému curveCONTROL a lepší poloze těžiště je možné vozík stabilně ovládat i v obtížných jízdních situacích a při jízdě do zatáčky. Pro vyšší komfort může být tahač vybaven odpruženou plošinou, výškově nastavitelnou opěrkou zad s optimalizovanou horní částí pro bezpečné přidržení při couvání a sklápěcí sedačkou.
Při použití jako tažný vozík soupravy nabízí ještě další funkce. Např. přívěsy GTE a GTP lze ovládat přímo kolébkovým přepínačem zdvihu a spouštění, integrovaným ve volantu jetPILOT. Aktuální stav se zobrazuje na dvoupalcovém displeji. Kromě toho nabízí displej informace o stavu baterie, počtu motohodin, rychlosti jízdy, chybových kódech a výběr některého ze tří jízdních programů.
 
Publikováno: 27. 1. 2017 | Počet zobrazení: 1690 článek mě zaujal 389
Zaujal Vás tento článek?
Ano