asseco Aimtec murr

Adresář exportérů CzechTrade pomůže vývozcům

Od začátku letošního roku mají klienti CzechTrade možnost využít unikátního Adresáře exportérů, který výrazně pomáhá s marketingovou podporou firmy v zahraničí.

 

Výběr vhodných teritorií, vstup na zvolené trhy nebo volba aktivit pro rozvoj firmy v zahraničí, to vše bývá obtížné rozhodování. Každý trh má svá specifika, obchodní podmínky, jazyk či zvyklosti. Pomocnou ruku nabízí agentura pro podporu exportu CzechTrade, která se svou sítí zahraničních poboček poskytuje různé druhy služeb, aby pomohla exportérům vyvarovat se zbytečných chyb a navigovat je správným směrem při vstupu na zahraniční trhy.
Užitečným nástrojem pro prezentaci firmy na zahraničních trzích je kromě společných českých účastí na veletrzích také nově spuštěná služba Adresář exportérů. Tato oficiální on-line databáze umožňuje podnikatelům bezplatně prezentovat svůj profil a produkty až v sedmi jazycích. Služba byla spuštěna koncem ledna a je určena firmám, které využívají služby zahraničních kanceláří CzechTrade jako souběžný on-line nástroj.
Databáze funguje prostřednictvím webových stránek agentury a zobrazuje se také na cizojazyčných stránkách zahraničních kanceláří CzechTrade. Pokud jsou firmy součástí databáze, mohou si zahraniční nákupčí snadno ověřit jejich spolupráci s agenturou a utvrdit se ve svém zájmu.
Čeští exportéři se mohou do adresáře zapisovat a spravovat svůj profil prostřednictvím webového rozhraní. Vkládané informace pak mohou sami jednoduše a průběžně aktualizovat. Pro zaslání přístupových údajů k vytvoření profilu mohou klienti CzechTrade kontaktovat konzultanta podle svého průmyslového oboru.
Síť agentury CzechTrade se v průběhu dvaceti let rozrostla na současných jednapadesát kanceláří po celém světě. Jejich služby kopírují individuální potřeby a požadavky klientů. Pracovníci zahraničních kanceláří dlouhodobě působí přímo v jednotlivých teritoriích, a proto dobře znají tamní trhy. Díky výborné znalosti specifik trhů a zkušenostem s obchodováním v dané zemi dokážou ředitelé zahraničních kanceláří trhy rychle analyzovat a zhodnotit reálné šance na úspěch s konkrétním produktem.

Nejbližší akce exportního vzdělávání CzechTrade
28. března, Praha: Marketingové strategie v době 4.0
Seminář seznámí účastníky s průzkumy mezinárodních teritorií, tvorbou analýz a přípravou taktických plánů při dobývání cizích trhů v době nástupu čtvrté průmyslové revoluce, při využití nástrojů podnikání 4.0.
Cena: 1000 Kč bez DPH

5. dubna, Praha: Aktuální exportní příležitosti na rumunském trhu
Zaměřeno na aktuální stav rumunské ekonomiky a z něho vyplývající šance pro české firmy, perspektivní obory pro export, informace o obchodních příležitostech a podmínkách podnikání na trhu, možnosti podpory českých firem při exportu do Rumunska atd.
Cena: zdarma

10. dubna, Brno: Jak úspěšně exportovat na Ukrajinu a do Ruska
Víte jak uspět na trzích Ruska a Ukrajiny? Víte, jaká je tam aktuální situace? Zvažujete vstup na tyto trhy? Přijďte na exportní konferenci zaměřenou na důležité ekonomické a obchodní informace ze jmenovaných zemí. Díky získaným informacím budete na export lépe připraveni.
Cena: zdarma

10. dubna, Praha: Obchodní vyjednávání
Intenzivní seminář, jehož cílem je nalézt nová kreativní řešení obchodních případů v interakci s kolegy z obchodní praxe a natrénovat „nanečisto“ strategie a techniky, které zajistí optimální výsledek. Cenná je i bezprostřední zpětná vazba, která v praxi často chybí.
Cena: 2000 Kč bez DPH

17. dubna, Praha: Uplatňování DPH v mezinárodním obchodě - aktuálně
Cílem semináře je přinést účastníkům přehled o pravidlech uplatňování DPH a celních předpisů při provádění jednotlivých obchodních transakcí, prezentace klíčových aspektů problematiky poskytování služeb z pohledu daňové problematiky apod.
Cena: 1000 Kč bez DPH

Podrobné informace o seminářích a konferencích naleznete na www.exportnivzdelavani.cz nebo www.czechtrade.cz/kalendar-akci.

 
Publikováno: 26. 4. 2018 | Počet zobrazení: 1498 článek mě zaujal 369
Zaujal Vás tento článek?
Ano