E-shop pomůže zrychlit opravy strojů
Běžné pozáruční opravy a údržbu obráběcích strojů může zákazníkům firmy Kovosvit MAS pomoci řešit nový e-shop, jehož cílem je zefektivnit distribuci náhradních dílů.
Službu e-shopu v ověřovacím provozu otestovali vytipovaní zákazníci, nyní se do něj může přihlásit každý zákazník, který má od Kovosvitu zakoupený obráběcí stroj. Firma navíc poskytne na všechny položky objednané přes nový e-shop (www.kovosvit.shop) 10% slevu.
„Kromě e-shopu zůstává k dispozici i současný systém objednávek. Naším cílem ale je přesvědčit zákazníky, že prostřednictvím e-shopu bude objednávání položek snazší a rychlejší. Pokud se to podaří, přesuneme postupně jednoduchý stoeurový byznys na e-shop,“ upřesnil Miroslav Smolák, ředitel servisu Kovosvitu MAS.