asseco Aimtec murr

Komplexní řešení pro hydrauliku, pneumatiku a mazání...

Společnost CHVALIS, která patří mezi nejvýznamnější systémové integrátory u nás, nabízí komplexní služby nejen v oblasti hydrauliky a pneumatiky, ale i v oblasti systémů centrálního mazání.

 

Firma má uzavřenou smlouvu o distribučním zastoupení firmy Parker Hannifin a již před časem získala status tzv. Premier distributora. Pro výrobky firmy Parker Hannifin poskytuje servis na celém území ČR a její prvky aplikuje i do svých výrobků, jako jsou hydraulické agregáty, filtrační systémy, pneumatické systémy apod. Služeb firmy Chvalis využívá mnoho významných výrobních firem automobilového, papírenského, chemického i stavebního průmyslu u nás i na Slovensku. Servisní služby a dodávky náhradních dílů poskytuje také pro systémy firmy Eaton – Vickers. Kromě zmíněných průmyslových aplikací je firma také významným hráčem v oblasti vývoje, výroby a dodávek hydraulických systémů „na klíč" pro mobilní aplikace v pomocných i trakčních pohonech kolejových vozidel od českých výrobců. V této oblasti je Chvalis držitelem významných certifikátů dodavatelů Českých drah a SŽDC včetně certifikací ISO.
Řediteli a jednateli společnosti Chvalis s.r.o., Milanu Chvalinovi, jsme položili několik otázek.

Jaké jsou aktuální novinky v nabídce výrobků a služeb pro zákazníky?
V oblasti mazacích systémů jsme výhradním distributorem mazacích systémů firmy ASSALUB pro zákazníky v ČR. Nadále distribuujeme a používáme pro vybraná zákaznická řešení také mazací komponenty firmy SKF a Lincoln.
Pro zvýšení rozsahu našich servisních služeb v oblasti údržby hydraulických a mazacích systémů jsme zavedli sofistikovaný systém odběrů vzorků oleje s prvotním označením odběrného místa. Vzorky jsou ihned zpracovány a vyhodnoceny v naší vlastní tribodiagnostické laboratoři, kde klientům stanoví přesné množství nečistot dle ISO 4406 a NAS 1638, obsah vody v jednotkách PPM, kinematickou viskozitu dle ASTM D 445 a CSN EN ISO 3104 a číslo kyselosti. Naměřené údaje a poznatky jsou zpracovány do finálního protokolu včetně doporučení, jak dále olejovou náplň provozovat a udržovat s následným reportingem pověřené osobě zákazníka. Kromě standardních filtrací olejových náplní za účelem odstranění mechanických nečistot provádíme i odstraňování vázané a nevázané vody z olejových náplní pomocí mobilního filtračního zařízení Parker PVS 600, které pracuje na unikátním principu vakuového dehydrátoru.

 

Čím se lišíte od konkurence?
Naší silnou stránkou je komplexnost poskytovaných služeb a dodávek včetně materiálu, a to vše v režimu 24hodinové služby. Flotila 20 servisních vozů zajišťujících havarijní servis i plánované opravy vyjíždí denně k zákazníkům. Masivní podporu těmto činnostem tvoří rozsáhlé výrobní a logistické zázemí v sídle společnosti v Hoštce, které je vybaveno moderními zkušebními stendy hydraulických válců, čerpadel i hydromotorů, CNC obrobnou, certifikovanou svařovnou, 3D konstrukcí s programováním, tribodiagnostickou laboratoří a vlastním certifikovaným školicím střediskem s ubytovacím zázemím přímo v prostorách školicího centra.
To vše je podpořeno rozsáhlým skladem náhradních dílů čítajícím přes 4500 položek dostupných denně po celý rok nejen v sídle společnosti, ale i v dalších šesti pobočkách: v Liberci, Rokycanech, Sušici, Českých Budějovicích, Prostějově a nově v Jihlavě.

Jak funguje vaše nepřetržitá servisní služba na zavolání?
Naše servisní služba je přístupná neustále pod jednotným telefonním číslem: 737 222 233. Operující pracovník je schopen okamžitě pomoci, ať už radou či vysláním servisního vozidla. Pro co nejrychlejší zprovoznění klientova zařízení má servis k dispozici přístroje pro měření průtoku, tlaku a teploty oleje, které pomáhají odhalit příčiny problémů. Technik v případě potřeby na místě zalisuje novou hydraulickou hadici, přečerpá nebo vyčistí olej. Výhodou je, jak už jsem vzpomínal, že máme k dispozici velmi široké skladové zásoby od renomovaných výrobců.

Může nastat i závažnější problém u klienta, který není technik schopen opravit?
V případě takovéto závažné poruchy, kterou nelze na místě odstranit, zapůjčíme klientovi náhradní agregát s potřebnými parametry. Pak se musí co nejrychleji obnovit provoz jeho zařízení, přitom je jedno, od jakého výrobce zařízení pochází.

Zmiňoval jste školicí centrum s ubytovacím zázemím, znamená to, že školíte i pracovníky údržby vašich klientů?
Ano. Abychom pomohli v oblasti vzdělávání a zvyšování kvalifikace pracovníků údržby a technické podpory, nabízíme standardní kurzy u nás nebo specializovaná školení přímo u zákazníka. Naše školicí středisko je součástí celosvětové sítě vzdělávacích center firmy Parker Hannifin a kurzy jsou součástí globálního systému vzdělávání Parker. Již od doby jeho otevření, působí také v oblasti vzdělání žáků a studentů odborných škol, především Ústeckého kraje, pro které je školicí program mnohdy zcela novým oborem, ve kterém se mohou vzdělávat.

www.chvalis.cz

 
Publikováno: 30. 4. 2019 | Počet zobrazení: 1300 článek mě zaujal 308
Zaujal Vás tento článek?
Ano