asseco Aimtec murr

Optimalizace servisu pomocí myDMG MORI

Společnost DMG MORI přistupuje k digitalizaci v průmyslu komplexně. Díky digitalizovaným procesům může zákazníkovi nabídnout konkrétní přidanou hodnotu.

 

Což firma dokazuje svým novým zákaznickým portálem myDMG MORI. Tento bezplatný Online Service Manager urychluje proces od popisu problému až po zpracování požadavku zákazníka a současně poskytuje všechny relevantní dokumenty v digitální podobě.
„Nový zákaznický portál poskytuje bezprostřední přímý kontakt k DMG MORI, včetně přehledu stavu probíhajících servisních aktivit a přístupu ke všem dokumentům,“ uvádí Dr. Thomas Froitzheim, jednatel společnosti DMG MORI Global Service GmbH, k strategickému významu nejnovější digitalizační iniciativy tohoto lídra trhu.

Snadno a rychle k lepšímu servisu a více znalostem
Cílem portálu my DMG MORI je podpořit efektivitu a spolehlivost servisu. Zákazníci mohou své požadavky na servis zasílat přímo online. „Stačí kliknout na předmětný stroj, krátce popsat problém a v případě potřeby připojit fotky nebo video – zcela bez čekání a nedorozumění po telefonu,“ zdůrazňuje Dr. Thomas Froitzheim. Požadavek se dostane přímo ke „správnému“ expertovi na servis u DMG MORI, který ho obratem zpracuje, zatímco zákazník může „live“ sledovat stav zpracování svého požadavku. Navíc lze dodávky náhradních dílů sledovat pomocí funkce „track & trace“. Dodatečné dotazy a čekací doby na telefonní hotline odpadají, čímž zákazník získává na plánovatelnosti a přehledu. Nyní tak každý zákazník profituje z komplexní transparentnosti.
DMG MORI chce moderním portálem především splnit požadavky zákazníků, proto prostřednictvím centrální internetové adresy myDMGMORI.com nabízí komplexní přehled o instalovaných strojích DMG MORI i o probíhajícím servisu a dodávkách náhradních dílů spolu se všemi relevantními dokumenty v digitální podobě.

Digitální dokumentace po celý životní cyklus strojů
Vedle obecných dokumentů, např. návodů k obsluze, zahrnuje knihovna zákazníka také specifickou dokumentaci všech servisních zásahů a objednaných náhradních dílů k danému stroji, a to po jeho celý životní cyklus. Portál se bude průběžně rozšiřovat dalšími možnostmi a aplikacemi. Už brzo bude možno rezervovat školení online nebo vyhledávat v databázi často kladených otázek know-how firemních expertů.

myDMG MORI v dílně
Jako speciální highlight uvádí Dr. Thomas Froitzheim aplikaci myDMG MORI: „Pro servisní požadavek se daný stroj identifikuje pouhým stisknutím tlačítka. Samozřejmě je zde možnost ihned připojit fotky nebo videa.“ Jako další alternativa pro dílnu je myDMG MORI na CELOSu součástí základního provedení strojů a lze ho pohodlně vyvolat přímo na řídicím systému. „Všechny jmenované výhody bude po provedení upgrade na platformu WERKBLiQ možno využívat také pro stroje dalších výrobců a tím pro celou výrobu.“

Tereza Prochová

 
Publikováno: 13. 11. 2019 | Počet zobrazení: 1277 článek mě zaujal 269
Zaujal Vás tento článek?
Ano