Hyundai uspořádal se svou ambasadorkou, olympijskou plavkyní Mireiaou Belmonte, netradiční test, kterým propaguje čistotu vozů s vodíkovým pohonem.
Španělské zastoupení korejské automobilky zavřelo sportovkyni do průhledné kopule připojené k výfuku vozu s palivovým článkem, aby se uvnitř pohybovala na běžícím pásu a dýchala tak přitom jen „zplodiny“ z vozidla. Jde o reklamu na nový model Nexo, jenž, stejně jako dříve představená Toyota Mirai, produkuje pouze čistou vodu. Podle vyjádření automobilky má tak účinnou filtraci, že dokáže zachytit až 99,9 % jemného prachu, který již nevypouští do ovzduší. Funguje tak jako obří vysavač. Vůz v rámci tzv. měsíce čisté jízdy jezdil po nejšpinavějších ulicích Londýna a „čistil“ je od oxidu dusičitého (NO2) a siřičitého (SO2) i pevných částic.
Filtrace vstupního vzduchu uvnitř vozu probíhá trojstupňově, přičemž už v prvotní fázi je očištěn o 97 % ultrajemných částic a škodlivých plynů, které už vozidlo nevypouští, ale zůstávají uvnitř filtračního systému. Jediným „odpadním“ produktem je voda, která je třeba v případě Toyoty Mirai tak čistá, že je možné ji vypít.