Chytrá kopačka
Adidas se chystá představit chytrou stélku do bot, která měří výkony fotbalisty. Za projektem GMR stojí kromě Adidasu i Google a herní firma EA.
GMR neslouží jen pro měření sportovní výkonnosti, ale i tzv. gamifikaci, kdy propojí fyzické výkony nositele s mobilní hrou. K zapojení do projektu je potřeba systém GMR, složený z páru stélek, štítku Jacquard Tag (používá se např. u chytrého oblečení) a synchronizačního štítku.
Podobnou chytrou obuv už dříve uvedla na trh konkurenční Nike v podobě samozavazovacích tenisek. Ty nesbírají informace o výkonu uživatele, ale pomocí vestavěných senzorů snímajících napětí umožňují botu přizpůsobit pohybům uživatele. Propojení s aplikací FitAdapt umožňuje ovládat různé funkce, např. uvolnit botu během přestávky a pak ji znovu utáhnout apod.