rossleor asseco murr

Reklama mizí od silnic a míří do aut

Možná už v ne tak vzdálené době na vás uječený „Alzák“ bude vyskakovat i z informačního displeje vašeho vozu.

 
Škodovka zkouší novinku – platformu Marketplace neboli Tržiště, která nabízí řidičům různé benefity a slevy zaměřené na základě zjištěné polohy vozidla. Díky konektivitě vozu se tak mohou na infodispleji zobrazovat nabídky partnerských firem, jejichž pobočka se nachází poblíž trasy jízdy, např. lákadla na levnější benzín či kávu u čerpací stanice (a v budoucnu třeba i aktuální slevové letáky supermarketu). Reklama bude zpočátku obecnější – nicméně založená na lokální situaci a určitých preferencích, a po zhruba třítýdenní fázi učení zvyků řidiče už personalizovaná.
Funkce je dostupná ve vybraných modelech, vyžaduje však aktivované služby Škoda Connect, zapnout sdílení polohy a registraci do příslušné aplikace.
Ne všichni jsou ale z novinky nadšeni. „Za pár let to bude jako na youtube – budete muset shlédnout tři reklamní spoty, jinak nenastartujete,“ říká jízlivě lidový komentář k této webové informaci. K reklamě v TV nebo na internetu se výměnou za určité benefity (např. slevy při nákupech) dobrovolně upisuje řada lidí, ovšem to je něco jiného, než ve vozidle, kde se řidič musí především soustředit na řízení.
 
Publikováno: 21. 1. 2021 | Počet zobrazení: 1104 článek mě zaujal 237
Zaujal Vás tento článek?
Ano