AI posílí schopnosti e-mailu
Kromě klasických podnikových systémů typu ERP či CRM zůstává v nabídce firemního software pro zvýšení efektivity podnikových operací, řízení materiálových toků i lidských zdrojů apod. nenápadně v jejich stínu další nepostradatelná složka, která se s nimi však často velmi úzce prolíná: e-mail.
Právě na tu se zaměřila firma GFI, jejíž Copilot „upgraduje“ firemní e-maily na novou úroveň – AI komponenta integrovaná v řešení Kerio Connect a GFI MailEssentails by měla přinést revoluční možnosti ve využívání podnikových e-mailů a k jejich ochraně.
Společnost GFI Software, zaměřená na řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila budoucnost svých produktů pro podnikovou elektronickou poštu s AI komponentou Copilot, která významně posouvá práci s e-maily na pokročilejší úroveň. S využitím funkcionalit, jako je např. inteligentní filtrování a automatické kontroly dodržování stanovených předpisů až po pokročilé funkce vyhledávání, mění umělá inteligence v podání systémů GFI MailEssentials Copilot a GFI KerioConect CoPilot podle vývojářů firemní poštu ze zdroje stresu na efektivnější a výkonnější nástroj.
E-mail, který je stále páteří obchodní komunikace a zejména u SMB firem často hlavním úložištěm podnikových dokumentů, se postupně stal dvousečnou zbraní. Vedle efektivní komunikace přináší v současné době také rostoucí počet kybernetických hrozeb a mnohem vyšší rizika zneužití, např. ve formě phishingu. S mailboxy plnými zpráv a zpřísňujícími se předpisy se uživatelé snaží zvládnout záplavu informací a zároveň zajistit soulad s předpisy i bezpečnost. Do hry proto vstupuje umělá inteligence, která mění způsob, jakým se s e-maily nakládá.
Například GFI MailEssentials Copilot již dokáže zabezpečovat příchozí i odchozí poštu s inteligentním generováním pravidel, které se adaptují na konkrétní lokalitu, odvětví a měnící se e-mailové hrozby. Tento inteligentní přístup k dodržování předpisů zajišťuje, že e-mailová komunikace zůstane bezpečná i v souladu s předpisy, a to s minimem nutných manuálních zásahů.
GFI KerioConnect Copilot bude vedle výše zmíněných funkcí schopen od příštího roku navíc agregovat i dlouhá e-mailová vlákna a generovat dodatečný obsah, který zhušťuje e-maily do stravitelných informací, což uživatelům umožní rychle pochopit klíčové body. Schopnosti AI sahají dál než k pouhému shrnutí. Pokročilé funkce asistence při psaní nabídnou, pokud si to uživatel bude přát a zadá tuto možnost v nastavení systému, např. i návrhy na zpřesnění navržených odpovědí, úpravu tónu a upozornění na potenciální chyby.
S vícejazyčnými e-maily se GFI KerioConnect Copilot bude moci efektivněji vypořádat díky překladu e-mailů a rychlých zpráv v reálném čase. Tato funkce jde nad rámec prostého překladu slovo za slovem, ale měla by nabídnout i skutečné porozumění a spolupráci vícejazyčných týmů a otevřít nové možnosti globální obchodní komunikace.
„Budoucnost správy e-mailů nabízí plno možností. Prediktivní analýza e-mailové komunikace a hlubší integrace s dalšími podnikovými systémy a pokroky ve zpracování přirozeného jazyka jsou jen některé oblasti zralé pro inovace. S produkty jako jsou GFI MailEssentials a Kerio Connect transformujeme komunikaci v digitálním věku s využitím potenciálu AI, pro zvýšení produktivity a efektivnější spolupráci,“ řekl Jozef Kačala, Vicepresident of Global Sales Engineering společnosti GFI Software.
Josef Vališka
Foto: Generováno ChatGPT