asseco Aimtec murr

„Opel 24 hodin“ s historickým rekordem

Během letošního ročníku tradiční kampaně automobilové značky Opel pod názvem „Opel 24 hodin“, kdy prodejci po celý den a noc nabízejí vozy Opel za bezkonkurenční ceny, se v ČR prodalo 1303 nových vozů Opel – jde o nejlepší výsledek za celou 12letou historii pořádání této legendární kampaně!  

 

V čem vidí kořeny tohoto výkonu Pavel Šilha, ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel? „Jde se o souběh několika faktorů. Naše pozice na trhu v posledních letech neustále posiluje a prokazatelně se zvyšuje image značky. Zásadní jsou ale skvělé nové modely, které postupně uvádíme na trh, včetně zatím poslední výrazné novinky, pyšnící se titulem nejlepšího evropského auta – nové Astry, Jak je vidět z výsledků, její přínos pro celkový úspěch akce byl velmi výrazný.“

Během 24 hodin kampaně se prodalo 295 nových Aster, což z ní udělalo druhý nejžádanější model akce. Astru překonala jen stále úspěšná Meriva, kterých se prodalo 381 kusů. Na třetím místě se umístil model Corsa.

„Zájem o novou Astru - evropský „Automobilu roku“ – je obrovským příslibem,“ říká Josef Šopík, prodejní ředitel českého a slovenského zastoupení Opelu. „Právě v těchto dnech se totiž začínají prodávat kombi verze Astra Sports Tourer – a protože tuzemský trh je výrazně orientovaný na verze kombi, je skvělý start Astry velkým příslibem i pro sesterské kombi Sports Tourer.“

V souběžně běžící kampani „Opel 24 hodín“ na Slovensku se prodalo 880 vozů Opel, což je druhý nejlepší výsledek za celou 12letou historii pořádání těchto akcí. Na Slovensku byl největší zájem o nové Astry (251 vozů), Corsy (205 Vozů) a Merivy (116 vozů). 

 
Publikováno: 22. 3. 2016 | Počet přečtení: 768