asseco Aimtec murr

PSA Peugeot Citroën se mění na PSA Groupe

Z francouzské automobilky PSA Peugeot Citroën, pod kterou spadají značky Peugeot, Citroën a DS, se stává Skupina PSA (PSA Groupe) a samozřejmě nemění pouze název, ale i logo. Jde o nový strategický plán, nazvaný Push to Pass, s určitou vizí a přesně danými cíli.  

 

Původní identita skupiny PSA Peugeot Citroën pochází z roku 1991 a nová identita je reakcí na vývoj obchodního modelu směrem k rozšíření aktivit, být globální značkou, tj. rozšířit své působení i na trhy Spojených států. Nová identita je symbolem dynamiky všech tří značek a všech dalších současných i budoucích aktivit skupiny, a má současně v sobě odrážet 200 let průmyslové historie.

Autory nového loga, které je nyní jednodušší a provedeno pouze v jedné barvě, jsou designéři Peugeot Design Lab. „Nové čisté a elegantní logo se otevírá novým horizontům: doprovází vývoj skupiny a rozšíření jejich aktivit směrem k novým službám mobility. Sytě modrá střízlivá barva je připomínkou našeho historického odkazu,“ řekl šéfdesignér Jean-Pierre Ploué.

V loňském roce prodala Skupina PSA po celém světě celkem 3 mil. vozů. V Evropě je po Volkswagenu druhým největším výrobcem automobilů a je evropským lídrem z hlediska emisí CO2. Její aktivity zahrnují i financování (Banque PSA Peugeot Citroën Finance) a výrobu automobilového příslušenství (Faurecia). 

 
Publikováno: 7. 4. 2016 | Počet přečtení: 906