asseco Aimtec murr

Přepravníky ZVVZ se vrátily do Velké Británie i zemí Beneluxu

Velkoobjemové přepravníky vyráběné milevskou společností ZVVZ MACHINERY se po řadě let vrátily na britské silnice. Firma tam po loňském obnovení spolupráce s dopravcem WG Tanker dodala 5 návěsů typu NCEA 36 určených na transport sypkých stavebních hmot. K nim letos přidá dalších 7 a zároveň jedná o větším počtu návěsů určených na víceletý pronájem.

 
„Britský trh je velmi zajímavý a zatím nic nenasvědčuje tomu, že by se na něm naše budovaná pozice měla po odchodu Velké Británie z Evropské unie změnit,“ říká Petr Koška, ředitel divize Ventilátory a Přepravníky k nedávné návštěvě majitele firmy WG Tanker v Milevsku. Ten se zde seznamoval s výrobou a garancí kvality, včetně sklápěcích návěsů.

Společnost ZVVZ MACHINERY se po obnovení výroby tohoto tradičního produktu snaží o postupný návrat na zahraniční trhy, kde měla velmi dobrou pozici. Vedle Británie jde hlavně o země Beneluxu, Francii, Polsko a Slovensko. „Důraz přitom klademe na stabilitu a důvěru, což jsou základy
 dlouhodobé spolupráce,“ říká Petr Koška. Zdařilý restart má za sebou také v Belgii, kam prostřednictvím firmy OVA vstoupila s vícekomorovými speciály na přepravu mouky. „Jde o specifický tržní sektor, přímo spojený s tradicí malých pekáren ve frankofonních regionech, který tolik nepodléhá výkyvům ekonomiky jako třeba stavebnictví. Lidé zde bagety milují a jíst je budou prostě pořád,“ dodává Jana Urbanová, manažerka obchodu.

Vedle sklápěcích návěsů míří do Belgie také tlakové nádoby, které pak firma OVA kompletuje na svou návěsovou techniku. Dosud šlo o 12 ks, další tři jsou ve výrobě. Přes tuto firmu také putují návěsy ZVVZ k významným dopravcům jako je Remitrans, který koupil tři sklápěcí návěsy na sypké hmoty SF 58. Před dokončením je ve výrobě rovněž speciál NCEA WT určený na přepravu tekutých krmiv.

Podle Miloslava Máchy, generálního ředitele strojírenského holdingu ZVVZ GROUP, byl návrat k výrobě přepravníků správný. „Od té doby jsme se ale hodně posunuli v technickém řešení i šíři nabídky,“ dodal. Výrobu velkoobjemových přepravníku, která měla 50letou tradici, obnovil holding po čtyřleté pauze v roce 2013.
 
Publikováno: 27. 7. 2016 | Počet přečtení: 1145