asseco Aimtec murr

Volvo partnerem Nobel Media

Nejnovějším z partnerství, která uzavřela společnost Volvo, je spolupráce s institucí Nobel Media. Volvo se tak stalo oficiálním mezinárodním automobilovým partnerem organizace zajišťující udělování Nobelovy ceny.

 
„Společnost Volvo Cars věří v technologie sloužící ku prospěchu lidem, stejně jako Nobel Media věří ve vědu, která pomáhá udělat svět lepším,“ vysvětlil základ spojení těchto dvou švédských institucí senior viceprezident pro strategii, postavení značky a maloobchod ve společnosti Volvo Cars Björn Annwall.

Volvo bude společnosti Nobel Media pomáhat v mnoha směrech. Jedním ze způsobů její pomoci je poskytnutí 30 vozů (jde o modely XC90 a S90) pro přepravu laureátů Nobelovy ceny a VIP osobností během Nobelova týdne ve Stockholmu. Jako oficiální automobilový partner bude zajišťovat také přepravu předních akademiků a dalších VIP osobností účinkujících na konferencích a dalších událostech, které bude společnost Nobel Media pořádat po celém světě, a to včetně indické Nobel Prize Series a události Nobel Prize Dailogue, která se bude konat v roce 2017 v Japonsku. Mimoto bude Volvo Cars propagovat tuto spolupráci také prostřednictvím sociálních sítí a dalších iniciativ.

„Nobelovu cenu si zaslouží ti, kteří pro lidstvo vykonali něco opravdu velkého,“ prohlásil Björn Annwall. „Jde o cenu, jejímž smyslem je podpořit vědu, znalosti, mír a další úspěchy na akademickém poli a zároveň zajistit oceněným celosvětové uznání. Jsme hrdí a cítíme se poctěni, že se můžeme podílet na propagaci tohoto poselství.“

Oficiálními vozy Nobelova týdne 2016 se staly vozy Volvo XC90 Inscription a Volvo S90 Inscription coby spojení skandinávské tradice s celosvětovým významem. „Mezi základní hodnoty, které automobilka Volvo vyznává, je hrdě se hlásit ke svému skandinávského původu a zároveň být skutečně globální. To souzní s podstatou organizace Nobel Media,“ uvedl Björn Annwall. „Od prvního předávání v roce 1901 oslavila Nobelova cena mimořádné globální úspěchy v oblastech, jako jsou literatura, věda a mír. A automobilka Volvo Cars se již od svého založení může pochlubit globálním přístupem. Avizované partnerství tak může pomoci zviditelnit značku Volvo v zemích, kde dosud není příliš známá. Mezi tyto země patří např. Indie, kde se bude v roce 2017 konat zmíněná událost Nobel Prize Series, která svede dohromady laureáty, akademiky a lídry velkých korporací.“
 
Publikováno: 20. 12. 2016 | Počet přečtení: 698