Značka Opel představuje nové logo, motto a novou kampaň
Celý automobilový průmysl se mění rychleji a zásadněji než kdykoli předtím. Auta jako taková už také nejsou středobodem pozornosti – nyní je to „mobilita lidstva“, což představuje výraznou změnu zažitých schémat: Od mechaniky k digitálu, od fosilních paliv k elektrické energii, od individuálního vlastnictví vozidla po společensky odpovědnou mobilitu…
Opel byl vždy průkopníkem v demokratizaci inovací a moderních technologií. Už vzpomínané sériové technologie do všech osobních automobilů je považováno za zásadní milník v oblasti ochrany životního prostředí a pasivní bezpečnosti. A dnes mohou být skvělými příklady sofistikované světlomety IntelliLux LED, systém Opel OnStar nebo elektromobil Ampera-e. „Inovace, které poskytujeme, nejsou samoúčelným cvičením konstruktérů pro konstruktéry, ale jde o prvky pro běžné uživatele,“ říká Tina Müller, ředitelka Opelu odpovědná za marketing. Opel chce přinášet zásadní příspěvky k humánnější mobilitě lidstva - světa zítřka, který bude charakterizován autonomním řízením a elektrickými pohony a ve kterém budou lidé navzájem neustále digitálně propojeni – přesně podle motta „Budoucnost patří všem“.
Start nové éry vizuálně komunikuje i nové logo automobilky. Filozofií tvůrců nového loga byla grafická čistota a jednoduchost. Proto bude Opel ve všech komunikačních kanálech nově využívat dvojrozměrné logo, přičemž ale základní komponenty charakteristického loga zůstanou zachovány – kruh jako symbol kola a blesk jako symbol ryzí energie.
Insignia nové generace
Nová Insignia je prvním sériovým automobilem značky Opel s novým logem – v tomto případe v trojrozměrném 3D vyhotovení. Zároveň v duchu značky nabízí Insignia širokou škálu inteligentních technologií - od světlometů IntelliLux LED a nejmodernějšího systému pohonu všech kol až po inteligentní asistenční systémy a head-up display. Novinka tak láká i ty zákazníky, kteří se až dosud zajímali spíše o dražší vozy prémiových značek. Insignia má být lídrem „made in Germany“, a proto novou 360stupňovou komunikační kampaň Opelu otvírá slogan „Německé technologie pro všechny.”