asseco Aimtec murr

Značka Opel představuje nové logo, motto a novou kampaň

Celý automobilový průmysl se mění rychleji a zásadněji než kdykoli předtím. Auta jako taková už také nejsou středobodem pozornosti – nyní je to „mobilita lidstva“, což představuje výraznou změnu zažitých schémat: Od mechaniky k digitálu, od fosilních paliv k elektrické energii, od individuálního vlastnictví vozidla po společensky odpovědnou mobilitu…

 
Nové motto automobilky Opel: „Budoucnost patří všem,“ vyjadřuje její vlastní očekávání: Opel demokratizuje technologie budoucnosti a zpřístupňuje je každému. Tento přístup je zakořeněný v dlouhé historii značky a potvrzují jej takové momenty, jako bylo zavedení řízených katalyzátorů do standardní výbavy všech zážehových modelů (1989), velkoobjemové airbagy součástí standardní výbavy (1995), zavedení telematického systému Opel OnStar (2015) nebo nedávné zavedení revolučního elektromobilu Ampera-e s dojezdem 520 km (podle normy NEDC). Nový slogan Opelu spolu s modernizovaným logem se poprvé objeví v reklamní kampani na novou vlajkovou loď značky – model Insignia. Hlavní postavou reklamy je známý fotbalový trenér Jürgen Klopp.

Opel byl vždy průkopníkem v demokratizaci inovací a moderních technologií. Už vzpomínané sériové technologie do všech osobních automobilů je považováno za zásadní milník v oblasti ochrany životního prostředí a pasivní bezpečnosti. A dnes mohou být skvělými příklady sofistikované světlomety IntelliLux LED, systém Opel OnStar nebo elektromobil Ampera-e. „Inovace, které poskytujeme, nejsou samoúčelným cvičením konstruktérů pro konstruktéry, ale jde o prvky pro běžné uživatele,“ říká Tina Müller, ředitelka Opelu odpovědná za marketing. Opel chce přinášet zásadní příspěvky k humánnější mobilitě lidstva - světa zítřka, který bude charakterizován autonomním řízením a elektrickými pohony a ve kterém budou lidé navzájem neustále digitálně propojeni – přesně podle motta „Budoucnost patří všem“.

Start nové éry vizuálně komunikuje i nové logo automobilky. Filozofií tvůrců nového loga byla grafická čistota a jednoduchost. Proto bude Opel ve všech komunikačních kanálech nově využívat dvojrozměrné logo, přičemž ale základní komponenty charakteristického loga zůstanou zachovány – kruh jako symbol kola a blesk jako symbol ryzí energie.

Insignia nové generace

Nová Insignia je prvním sériovým automobilem značky Opel s novým logem – v tomto případe v trojrozměrném 3D vyhotovení. Zároveň v duchu značky nabízí Insignia širokou škálu inteligentních technologií - od světlometů IntelliLux LED a nejmodernějšího systému pohonu všech kol až po inteligentní asistenční systémy a head-up display. Novinka tak láká i ty zákazníky, kteří se až dosud zajímali spíše o dražší vozy prémiových značek. Insignia má být lídrem „made in Germany“, a proto novou 360stupňovou komunikační kampaň Opelu otvírá slogan „Německé technologie pro všechny.”
 
Publikováno: 21. 6. 2017 | Počet přečtení: 729