asseco Aimtec murr

Fotosoutěž o okna se prodlužuje

Společnost OKNA.EU a portál Svépomocí.cz se rozhodli prodloužit letošní ročník fotosoutěže. Zájemci se můžou zapojit a zaslat fotografii do 13. 8. Celková hodnota výher je vyšší než v předchozích ročnících, stejně jako finální počet výherců. Poukazy na okna letos můžou vyhrát až čtyři soutěžící. Princip soutěže zůstává stejný.

 
Pro zapojení do soutěže o moderní okna z nabídky společnosti OKNA.EU je třeba pořídit fotografii zajímavého, netradičního, nápaditého nebo klidně obyčejného okna. Po krátké registraci vložit foto na stránku www.okna.eu/soutez nebo prostřednictvím odkazů na www.svepomoci.cz. Celé znění pravidel je k dispozici na www.okna.eu/soutez.

„Rozhodli jsme se prodloužit termín pro nahrání soutěžních fotografií a umožnit dalším soutěžícím se zapojit do letošního ročníku fotografické soutěže. Letos jsme ve spolupráci s portálem Svépomocí.cz vyhlásili již třetí ročník této soutěže, ve které můžou zájemci soutěžit o ceny v hodnotě více než 200 000 Kč,“ říká Ing. Jiří Chomát ze společnosti OKNA.EU, která již přes 20 let prodává okna plastová, plastohliníková, hliníková, dřevohliníková i dřevěná.

Okna společnosti OKNA.EU, o které se v soutěži hraje, si můžou zájemci prohlédnout např. v prémiových showroomech v Praze-Pankrác a v Říčanech-Modleticích. Letos společnost rozšířila showroom na Pankráci o bezrámové centrum o rozloze více než 500 m2. Zájemci se zde mohou seznámit s celoprosklenými rohy, bezrámovým zasklením, bezprahovým řešením otvíravých dveří a posuvných portálů, velkoformátovými HS portály se skrytými křídly a dalšími detaily bezrámového řešení s možností elektrických posuvů. Společnost OKNA.EU klade tradičně důraz na kvalitu technické služby jak pro zákazníka, tak autora projektu a zároveň respektuje přání architekta. Bezrámové centrum tak může sloužit i jako inspirace architektům a jejich klientům při výstavbě domů.

Odborníci firmy jsou připraveni poradit s vhodným typem zasklení či výběrem dveří do jejich domu a odpovědět na všechny dotazy. „Naše showroomy jsou na českém trhu ojedinělé jejich rozsahem, zákazníci si v nich tak mohou nejen prohlédnout, ale i vyzkoušet manipulaci např. s hliníkovými a dřevohliníkovými okny v různých designových variantách, včetně zabudovaných žaluzií, skrytých křídel či bezrámových detailů,“ přiblížil Jiří Chomát význam prémiových showroomů.
 
Publikováno: 31. 7. 2017 | Počet přečtení: 725