asseco Aimtec murr

ČSOB byla oceněna za přístup k handicapovaným

Letošní ročník soutěže Banka roku 2017, vyhlašované společností Fincentrum, již zná vítěze ve všech osmi vyhlašovaných kategoriích. Soutěž je zaměřená na hodnocení bank v oblasti přístupu k drobné klientele z hlediska služeb i samotných produktů.

 
Nejlepší bankou roku 2017 byla zvolena Komerční banka před Českou spořitelnou a Rafeissenbank, titul Pojišťovna roku již potřetí za sebou získala pojišťovna Allianz, následovaná Kooperativou a Českou pojišťovnou.

V kategorii Banka bez bariér, ve které vítěze vybírají samotní handicapovaní spoluobčané, se na prvním místě umístila ČSOB, Hypoteční banka získala první místo v kategorii Hypotéka roku.

Prioritou pro ČSOB zůstává umožnit poskytování produktů a služeb banky všem občanům bez rozdílu, což mj. znamená i to, aby veškerá kontaktní místa byla do budoucna zcela bezbariérová a bankomaty vybaveny hlasovou navigací pro nevidomé. Banka má již dnes více než 80 % poboček bezbariérových a téměř 90 % bankomatů obsahuje hlasovou komunikaci pro handicapované. Některé pobočky ČSOB a všechny pobočky Poštovní spořitelny jsou navíc vybaveny akustickými majáčky. Novinkou na pobočkách je pak služba přepisu komunikace na monitor nazvaná eScribe.

Ocenění Hypotéka roku 2017 získala Hypoteční banka díky nově představené službě Hypoteční zóna - internetovému prostoru, ve kterém klienti získají bezpečný a pohodlný přístup ke všem informacím o jejich hypotéce.

„Díky novému partnerovi ocenění, společnosti KPMG, jsme mohli do materiálů pro porotce zařadit i informace o hodnocení zákaznické zkušenosti jednotlivých bank a pojišťoven. Při postupném vyrovnávání technických parametrů jednotlivých produktů a služeb považujeme právě zákaznickou zkušenost za jeden z klíčových parametrů, podle kterých klienti jednotlivé banky a pojišťovny na českém trhu v praktickém životě hodnotí,“ uvedl Petr Stuchlík, předseda organizačního výboru ocenění.
 
Publikováno: 30. 11. 2017 | Počet přečtení: 776