asseco Aimtec murr

Český Ford otevřel nové školicí centrum v Praze

Společnost Ford Motor Company v úterý 13. března slavnostně zahájila činnost svého nového školícího centra v pražských Letňanech, kde bude kromě techniků nově školit také prodejce a netechnický personál. Zkvalitněním výuky hodlá firma dosáhnout dalšího zvýšení úrovně poprodejních služeb.

 
Technické školicí centrum společnosti fungovalo již od roku 1996 v Mělníku, kde bylo až do konce loňského roku proškoleno celkem 34 222 osob. Dosavadní prostory však přestaly stačit, a tak společnost začala pro tyto potřeby hledat modernější a prostornější místo. Ideální prostory našla ve zcela nové a moderní budově v Business Parku Letov v Letňanech. Plocha nového školicího střediska činí více než 572 m2 a odpovídá nejvyšším technickým nárokům.

Školicí centrum v sobě slučuje hned několika výhod, k nimž kromě již zmíněné vyhovující velikostí i dispozic nových prostor patří i velmi dobrá dostupnost autem i v rámci pražské MHD (včetně pěší dostupnosti ze stanice metra B a C na Florenci) také to, že je podstatně blíže sídlu společnosti v business centru IBC v centru Prahy, bonusem je pak možnost stravováni či ubytování.

„V novém středisku máme přesně to, co jsme potřebovali - máme tu k dispozici dvě učebny, které mohou fungovat nezávisle na sobě, velkou dílnu pro celkem šest vozů - a k tomu dostatečné množství skladových, kancelářských a dalších prostor,“ vysvětluje manažer technických služeb českého Fordu Ing. Václav Bejček.

S přestěhováním ztratilo školicí středisko ze svého názvu slovo „technické“, ale navíc získalo další nové úkoly. „Zatímco dřív jsme v technickém školicím středisku byli zaměřeni jen na technická školení, nyní bude využíváno i na výuku prodejců a dalšího netechnického personálu našich autorizovaných partnerů (dealerů). Nové školicí středisko odpovídá požadavkům, které přináší nové technologie v našich vozech. Chystáme se aplikovat pokrokové, praktické a efektivní metody výuky, které zajistí její vyšší intenzitu a kvalitu, což se odrazí v celkové úrovni poprodejních služeb Ford. Máme dokonce v plánu pořádat tu marketingové a PR akce,“ vysvětluje ředitel poprodejních služeb českého Fordu Dušan Fornůsek.
 
Publikováno: 15. 3. 2018 | Počet přečtení: 807