asseco Aimtec murr

PayPal už funguje i v češtině

Až donedávna nebyly služby populární platební brány pro internetové transakce PayPal pro české zákazníky dostupné v češtině, to už je však od konce dubna minulostí. ČR se stala jednou z prvních zemí střední a východní Evropy, v nichž globální platforma PayPal, která umožňuje lidem platit, posílat a přijímat platby v online prostředí, spustila služby v místním jazyce.

 
Základní obsah webu (a později také mobilní aplikace PayPal) tak budou dostupné i v češtině. Lokalizovány byly vytvoření účtu, správa plateb a profilu, pokyny, jak získat ochranu a krytí v případě problémů s platbou či nákupem nebo jak dosáhnout vrácení peněz za poštovné v případě vrácení zboží, odpovědi na nejčastější dotazy, marketingová komunikace a zpravodaje informující o nové spolupráci a mimořádných slevách v místních a mezinárodních internetových obchodech. Zákaznická podpora je nadále dostupná v angličtině, ale uživatelé mohu získat přístup ke kolekci svépomocných článků společnosti PayPal v českém jazyce, pokud jsou přihlášeni.

Lokalizace je navržena tak, aby českým zákazníkům a prodejcům zpříjemnila používání systému.

Avšak lidé, kteří chtějí nadále pracovat se systémem PayPal v angličtině, mají možnost ho přepnout zpět. „Naším cílem je zpříjemnit služby PayPal. Bez ohledu na úroveň jejich schopnosti hovořit plynule anglicky pro uživatele možnost přístupu k našemu obsahu v rodném jazyce znamená zjednodušení a zrychlení, aby tak mohli nakupovat a prodávat zboží a služby, stejně jako zasílat peníze mezi přáteli a v rámci rodiny, jednodušším a bezpečnějším způsobem. Čeští obchodníci mohou nyní také vystavovat faktury v češtině a zobrazit si veškeré nezbytné informace o účtu v místním jazyce,“ uvedl Marcin Glogowski, generální ředitel společnosti PayPal pro střední a východní Evropu.

Systém PayPal je v ČR velmi oblíbený. Podle údajů společnosti české firmy aktivně online prodávají do takových zemí, jako jsou USA, Německo, Spojené království, Kanada a Francie. Také čeští zákazníci internetových obchodů jsou velmi aktivní. Podle průzkumu přeshraničního nakupování provedeného agenturou IPSOS nakupují kromě místních internetových obchodů především v Číně (32 %), Německu (12 %), USA (10 %), Spojeném království (9 %) a Polsku (4 %).
 
Publikováno: 7. 5. 2018 | Počet přečtení: 619