asseco Aimtec murr

MMC otevřelo novou centrálu v Evropě

  V souladu se svými ambicemi v jednom z nejnáročnějších světových regionů se Mitsubishi Motors Corporation (MMC) rozhodla založit v Evropě novou komplexní prodejní a marketingovou organizaci, která v tomto regionu doplní stávající centrum poprodejních služeb, náhradních dílů a logistiky.

 
Prvním stavebním blokem Mitsubishi Motors Europe je tak nová organizace zaměřená na obchodní výsledky a zákazníky, rozdělená do dvou lokalit v Nizozemí:
- v Amstelveenu (poblíž Amsterdamu), kde je kancelář prezidenta a generálního ředitele, a také posílené oddělení prodeje a marketingu, resp. právních služeb a PR.
- v Bornu (nedaleko Maastrichtu), kde se nachází Evropské centrum náhradních dílů o rozloze 55 000 m2 a kde se zajišťují poprodejní služby, finance, kontroling, lidské zdroje a IT.
Zaměření na SUV + elektromobily
V rámci nové struktury dále vzniklo speciální oddělení „elektromobilů“, které by mělo ještě posílit i tak vynikající postavení Mitsubishi Motors na evropském trhu, které si firma vydobyla díky modelu Outlander PHEV (nabízenému od roku 2013).
Jde o zásadní organizační krok z pohledu dalších evropských iniciativ MMC na poli elektromobility (další projekty V2X atd.) – zejména s ohledem na rozšířenou nabídku elektrifikovaných modelů SUV, které budou v příštích letech uvedeny na trh.
Novou evropskou organizaci uvedl do širšího globálního kontextu Guillaume Cartier, senior viceprezident MMC pro globální marketing a prodej: „Z celosvětového pohledu je Evropa skutečně jedinečným trhem – objemově sice není největší, ale bezpochyby udává směr ve smyslu předpisů, kvality, technologií a designu.“
„Bylo nám jasné, že máme-li vysoké nároky splnit, musíme naši organizaci v tomto regionu posílit, ještě před uvedením nové vlny našich elektrifikovaných modelů SUV. Jsme si jisti, že Bernard Loire se svým novým týmem v Mitsubishi Motors Europe má k tomu všechny předpoklady.“
 
Publikováno: 22. 1. 2019 | Počet přečtení: 681