asseco Aimtec murr

Pro bezpečnější brzdění

Společnost Federal-Mogul zavedla široký sortiment prvotřídních brzdových destiček Ferodo s pružinou třmenu dle progresivního konstrukčního řešení brzdy Knorr ProTec S, a brzdové kotouče s povrchovou ochranou Coat Plus.  

 

Výsledkem spolupráce s výrobci originální výbavy je, že nové brzdové destičky už nemají pružinu k brzdové destičce připevněnou svorkou, ale pevně přivařenou k nosné základní desce. Přednosti této technologie ProTec S je delší životnost pružiny, tišší, bezpečnější a rychlejší zabrzdění.
Toto technické řešení zajišťuje vyšší pevnost instalace destičky, a tím i její lepší vedení, menší vibrace a nižší hlučnost. Konstrukce funguje jako kluzné zařízení, a tím chrání brzdu před otěrem v důsledku nečistot usazených mezi pružinou a přítlačnou svorkou. Zajišťuje snadnější zpětný pohyb brzdové destičky směrem od kotouče, což snižuje opotřebení při volném otáčení. Kromě toho přivařená pružina podle konstrukčního řešení Federal-Mogul vylučuje riziko spojené s použitím staré pružiny v kombinaci novou brzdovou destičkou, k čemuž v praxi někdy dochází. Destičky jsou určeny pro nákladní automobily a přívěsy v kombinaci s třmenem brzdy Knorr SN7.

Nová povrchová ochrana brzdových kotoučů
Sortiment brzdových komponentů Ferodo byl rozšířen o brzdové kotouče s novou povrchovou ochranou Coat Plus, která byla zvlášť vyvinuta pro vozidla s koly vyrobenými z lehké slitiny.
Nové brzdové kotouče lze použít pro téměř všechny modely vozidel. Přednosti kotoučů Coat Plus není jen atraktivní vzhled, ale jsou vyrobeny tak, aby zajistily optimální účinek brzd, bez hluku a vibrací. Kromě toho není nutno před instalací kotouče odstraňovat ochrannou povrchovou vrstvu, takže oprava zabere méně času a nemusí se při ní používat žádné čisticí prostředky.
Nejnovějsí povrchová ochrana brzdových kotoučů se nanáší sofistikovaným, počítačově řízeným procesem, který zajistí stejnoměrnou tloušťku ochranné vrstvy a pomáhá zvýšit odolnost vůči korozi. Pro více informací na elektronickém katalogu www.fm-ecat.com.

 

 

 
Publikováno: 11. 12. 2011 | Počet přečtení: 1889