Značka DS se stala partnerem VIZE 97
Francouzská prémiová značka DS stojí kromě nejmodernějších technologií a avantgardního designu také na pevných základech společenské odpovědnosti. V Česku se tak její hodnoty nejlépe prolnuly s činností nadace Dagmar a Václava Havlových VIZE 97, s kterou značka navázala partnerství.
V rámci spolupráce získala nadace do svých služeb letošní horkou novinku, vůz DS 3 CROSSBACK Grand Chic 1,2 PureTech s výkonem 130 koní v elegantní bílé barvě. Jedná se o kompaktní městské SUV, které svým stylem přitahuje pozornost všude, kde se objeví.
Nadace VIZE 97 a značka DS mají společného více, než by se možná mohlo na první pohled zdát. Nadace podporuje dlouhodobé projekty, které se většinou zhodnotí až časem, a tak u ní hraje významnou roli jistá forma průkopnictví a vizionářství. V tomto ohledu se tedy hodnotově prolíná se značkou DS, pro kterou je mimořádně důležitý přesah z automobilového světa do celospolečenského dění – právě proto se soustředí i na podporu kultury či zdravotnictví.
„Nadace VIZE 97 je pro značku DS zárukou, že se podpora dostane na správná místa a jsme velmi šťastní, že náš vůz přispěje ke zdárnému plnění nadačních misí," komentuje nové partnerství Martina Bedrnová, ředitelka značky DS pro český trh.