rossleor asseco murr

Nejdostupnější auta s pohonem všech kol

Pohon všech kol se těší stále rostoucí oblibě. Zákazníci oceňují vyšší úroveň bezpečnosti, lepší ovladatelnost a rozšířené možnosti využití auta. V žebříčku osmi nejdostupnějších aut s pohonem 4x4 se Suzuki umístilo na prvních dvou říčkách.

 

Suzuki nabízí nejucelenější nabídku vozů s pohonem všech kol na českém trhu, tzv. 4x4 je možné si objednat do všech pěti aktuálních modelů. V řebříčku nejdostupnějších se umístilo všech pět jejich modelů.

1. Suzuki Ignis

2. Suzuki Swift

3. Fiat Panda

4. Dacia Duster

5. Suzuki Jimny

6. Hyundai Kona

7. Suzuki S-Cross

8. Suzuki Vitara

Rostoucí zájem zákazníků dokládají statistiky prodejů, podle nichž má systém 4x4 více než 50 % všech vozů Suzuki prodaných v ČR, u nejprodávanějšího modelu Suzuki Vitara dokonce platí, že pohonem všech kol jsou vybavena dvě ze tří aut prodaných u nás.

Ať už zákazník potřebuje malé auto s pohonem všech kol na horské silničky, prostorný rodinný vůz, stylové SUV, či skutečný off-road pro nejnáročnější terén, u Suzuki si vždy vybere. Každý z pěti modelů Suzuki má osobitý charakter a je dostupný i jako 4x4. Takto ucelená nabídka nemá na trhu konkurenci.

Suzuki auta s pohonem všech kol vyrábí nepřetržitě už od roku 1970. V současnosti nabízený inteligentní pohon všech kol AllGrip umožňuje bezpečně zvládnout rozdílné jízdní situace a je každému modelu navržen na míru podle požadavků zákazníků a zaměření daného typu auta.

Suzuki Vitara a S-Cross disponují inteligentním pohonem AllGrip Select, nejvyspělejším provedením systému 4x4 s možností přepínání mezi čtyřmi režimy pro rozdílné jízdní podmínky, a pokročilou elektronikou VDSC (Vehicle Dynamic Synthetic Control). Ta zaručuje souhru řídicích jednotek motoru, stabilizačního systému ESP, jednotky systému AllGrip, popř. automatické převodovky, a tím optimalizuje jízdní vlastnosti vozu podle zvoleného režimu. Systém VDSC zároveň

pomáhá řešit počínající přetáčivý i nedotáčivý smyk. Pro běžný provoz je určen režim Auto, který funguje jako ideální kompromis pro každý den.



Ignis 1.2 DualJet Hybrid AllGrip je s cenou od 328 900 Kč nejdostupnějším autem s pohonem všech kol na českém trhu. Malé SUV se světlou výškou 180 mm je perfektně připraveno pro jízdu v terénu. Varianty s pohonem všech kol AllGrip Auto se standardně dodávají s asistentem rozjezdu do kopce, asistentem sjíždění svahů a stabilizačním systémem Grip Control. Mild-hybridní pohon kombinuje atmosférický čtyřválcový motor 1.2 DualJet o výkonu 66 kW s pomocným elektromotorem ISG.

Swift 1.2 DualJet Hybrid AllGrip je unikátní tím, že jde o jediný malý hatchback, který si můžete pořídit v provedení 4x4. Stejný mild-hybridní systém jako v Ignisu ve spojení se systémem pohonu AllGrip Auto ve Swiftu stojí od 331 900 Kč, což z něj činí druhé nejdostupnější auto s pohonem všech kol na českém trhu. Swift AllGrip je snadno rozeznatelný, má totiž oproti základní variantě o 25 mm zvýšený podvozek.

Jimny 1.5 VVT AllGrip
je jediné auto svého druhu, které kombinuje kompaktní třídveřovou karoserii s robustním žebřinovým rámem a pohonem všech kol AllGrip Pro s redukční převodovkou. Za cenu od 422 900 Kč nabízí bezkonkurenční průchodnost terénem, v nové generaci podpořenou elektronickými pomocníky pro jízdu v náročných podmínkách. O pohon se stará atmosférický benzinový čtyřválec o výkonu 75 kW.

Vitara 1.4 BoosterJet AllGrip je opravdové SUV, věrné odkazu předchozích generací. S pohonem všech kol je Vitara dostupná od 521 900 Kč, ke světlé výšce 180 mm a nastavitelnému pohonu všech kol AllGrip Select přidává i asistent sjíždění svahů.

S-Cross 1.4 BoosterJet AllGrip je rodinný typ, proto v provedení s pohonem 4x4 za cenu od 518 900 Kč nabízí mnoho užitečných detailů. Se čtyřválcovým přeplňovaným motorem 1.4 BoosterJet o výkonu 103 kW a kombinací světlé výšky 180 mm s nastavitelným pohonem všech kol AllGrip Select se čtyřmi jízdními režimy mu dodává univerzální schopnosti za všech provozních podmínek.

 
Publikováno: 21. 11. 2019 | Počet přečtení: 687