Budoucnost Fordu v elektrifikaci
Evropský Ford svou odvážnou kampaní nazvanou „Bring on Tomorrow“ („ať už je zítřek“) signalizuje významný posun svého přístupu k osobním automobilům. Připravuje silnou ofenzívu elektrifikovaných modelů.
Celý automobilový průmysl se významně mění a Ford je připraven udávat v tomto procesu směr. Ke konci roku 2020 bude mít v nabídce čtrnáct elektrifikovaných modelů a počítá také s elektrifikací všech nových vozů, které bude uvádět na trh v budoucnu.
„Toto nové směřování značky znamená mnohem víc než jen marketingovou kampaň. Jasně totiž naznačuje pozici Fordu v čele nových trendů v automobilovém průmyslu,“ říká Anthony Ireson, ředitel marketingové komunikace ve Ford Europe. „Přinášíme totiž vysoce atraktivní produktovou řadu plnou inovací a nových technologií – typickým příkladem je model Mustang Mach-E.“
Od základu nově zkonstruovaný elektromobil Mustang Mach-E, který jde již teď objednávat v některých evropských státech, účinkuje i v prvním televizním spotu z kampaně „Bring on Tomorrow“. Vůz reprezentuje novou interpretaci základních hodnot kultovního Mustangu, k nimž patří svoboda, pokrok, dynamika i nádech rebelie. Zároveň ztělesňuje elektrickou budoucnost Fordu.
Druhý spot nedávno absolvoval premiéru v Itálii a po zbytek ledna i v únoru bude postupně uváděn v dalších evropských zemích. Účinkuje v něm nový crossover Puma, vyznačující se vyspělým mild-hybridním pohonem, nepřehlédnutelným designem a největším zavazadlovým prostorem v segmentu.
Třetí spot, plánovaný na duben, se zaměří na nové SUV Kuga – nejdůsledněji elektrifikovaný model v dosavadní historii Fordu, nabízený jako plug-in hybrid, mild-hybrid i full-hybrid. Hudební podkres všech tří spotů zajišťuje skladba „Power“, jejímž autorem je Kanye West.
Zmíněné televizní reklamní šoty si kladou za cíl upozornit na pokrokový přístup Fordu a zdůraznit zaměření značky na elektrifikaci. Spoty z produkce AMVBBDO režíroval Nicolai Fuglsig, jenž získal už více než 175 ocenění za reklamní režii (včetně čtyř nominací Emmy a celkového vítězství v roce 2013). Vytvořil kampaně „Balls“ (Sony), „Sapeurs“ (Guinness) nebo „Possibilities“ (Nike).