rossleor asseco murr

Pátá generace modelu Caddy

Volkswagen odhalil v pořadí již pátou generaci modelu Caddy, postavenou na zcela novém základu. Nejsilnější stránkou tohoto kompaktního pracanta s pohodlím i pro rodiny je variabilita.

 

Nová konfigurace s přechodem na modulární platformu MQB nabízí nové možnosti v oblasti designu, praktičnosti i použitých technologií. Koncept umožňuje pracovat se širokou škálou zatížení, a je také připraven na elektrifikovaný pohon.

Jako dodávka bude Caddy nabízená ve skříňovém provedení (Cargo) nebo kombi s proskleným prostorem. Osobní varianty Caddy, Life a Style mají již v základu bohatou výbavu. Prvních vozů se evropský trh dočká na přelomu roku.

Karoserie prošla výraznými změnami. Narostla na délku o 93 mm (na 4501 mm), zvětšila se na šířku o 62 mm (na 1855 mm), a rozvor se prodloužil o 73 mm na 2755 mm. Snížením vozu o 25 mm se zvětšila výšky nákladového prostoru na 1273 mm. Otvor pro nakládku se zvětšil o 51 mm (na 1234 mm), což usnadňuje naložení dvou europalet. Osobní verze může být vybavena panoramatickým střešním oknem, elektricky ovládanými bočními posuvnými dveřmi, LED světlomety nebo bezklíčovým startováním.

Komfortní interiér disponuje špičkovými technologiemi z osobních vozů, např. zaujme plně digitální přístrojová deska nebo výběr ze dvou velikostí displeje infotainmentu.

Pro pohon bude k dispozici několik variant čtyřválcových dieselů ve dvoulitrovém provedení o výkonech 75 a 90 kW. Propojené budou se 6st. manuální převodovku nebo 7st. dvouspojkovým automatem. Zážehový motor objemu 1,5 TSI (96 kW) s turbodmychadlem bude nabízen i pro variantu CNG. Motory jsou úspornější a šetrnější k životnímu prostředí. Využitím filtru pevných částic a dvojitého vstřikování močoviny plní normy Euro 6 platné od příštího roku. Primárně budou poháněna přední kola, ale k dispozici bude i varianta se systémem pohonu všech kol.

 
Publikováno: 6. 3. 2020 | Počet přečtení: 629