Showroom Citroën v novém kabátě
Nehledě na komplikovanou dobu dealeři dál věří značce Citroën, která loni oslavila 100 let od založení. Společnost City Car tak v Českých Budějovicích otevřela po omezeních provozu v souvislosti s koronavirem showroom, který prošel kompletní přestavbou i změnou designu.
Nový desing je nyní v souladu s novým retailovým konceptem značky a výrazně zpříjemňuje prostředí tak, aby se v něm zákazníci cítili „jako v obývacím pokoji“. Celé dealerství je rovněž připraveno na přicházející elektromobilitu. Venku nechybí dobíjecí stanice, uvnitř wallboxy a místo na prezentaci elektromobilů. Nové zázemí je připraveno i pro specifický servis elektromobilů.
Protože dealerství stojí v zástavbě uprostřed města a navíc bylo nutné zachovat alespoň provizorní provoz, bylo velice důležité, aby realizace kompletní přestavby proběhla co nejrychleji. Proto se majitelé rozhodli pro netradiční řešení pomocí modulového systému a oslovili zlínskou firmu, která se zabývá stavbami s využitím lodních kontejnerů.
Vypracování projektu a přípravné práce trvaly přibližně rok, samotná přestavba pak rekordní 4 měsíce.
„Na konci dubna loňského roku jsme přesunuli veškerý servis na provizorní pracoviště, během května proběhly kompletní bourací práce a od 1. září už dílny pracovaly v nových prostorách. Od 1. října v nových prostorách běžel i prodej,“ popsal rychlost přestavby majitel akciové společnosti City Car, Bohuslav Hlásek.
„Dokončovací práce, jako např. oprava fasády okolních domů nebo pokládka nové dlažby apod. pak probíhaly za provozu. Plánované slavnovnostní otevření sice neproběhlo z důvodu omezení kvůli koronaviru, přesto ale věříme, že naši zákazníci nové prostory ocení.“
Jedná se o novou koncepci kontejnerového uspořádání prodejny a servisu.
Vše samozřejmě v duchu
Proměna trvala..
„Jsme rádi, že naše autosalony jsou opět otevřené pro veřejnost. Abychom si však byli jisti bezpečím našich zákazníků, zavedli jsme nejen všechna doporučená hygienická opatření,ale připravili jsme i vlastní manuál, který veškerá platná doporučení a požadavky v některých věcech doplňuje o zvýšené standardy skupiny PSA – například častější dezinfekce prostor apod. Máme také dostatečné zásoby skladových vozů tak, abychom uspokojili nejen poptávku našich zákazníků, ale i jejich specifická přání z hlediska výbavy vozu,“ uvedl ředitel značky Citroën, pan František Neuman.
Zvýšeným hygienickým opatřením samozřejmě podléhá i servis vozů. Pro ty, kteří preferují maximálně bezkontaktní řešení zavedla společnost Citroën jako novou bezplatnou službu tzv. videocheck, neboli on-line prohlídku vozu. Jedná se o nástroj elektronické komunikace zahrnující on-line potvrzení rozsahu zakázky. Díky této službě je možné předložit klientům důvěryhodný report, který je srovnatelný s běžnou prohlídkou vozu za jejich přítomnosti.
Funguje tak, že přijímací technik převezme vůz od zákazníka a mechanik poté již bez jeho přítomnosti vůz důkladně prověří a vytvoří videozáznam, ve kterém zrekapituluje veškerá zjištění z detailní prohlídky vozu. Následně vyplní formulář, ve kterém uvede rozsah navrhovaných prací včetně předpokládané ceny. Tento rozpočet je společně s videozáznamem zaslán klientovi, což představuje zcela transparentní a důvěryhodný podklad pro jeho rozhodnutí a schválení rozsahu zakázky.
Za speciální zvýhodněnou cenu nyní Citroën nabízí také čištění klimatizace, kdy se za pomoci speciálního spreje odstraní veškeré mikroorganismy ze vzduchového okruhu společně s dezinfekcí kabiny, resp. prostoru pro cestující, kdy se také pomocí speciálního spreje odstraňují bakterie (způsobující alergie), mikroby a nepříjemné pachy.
Snad bude již brzy opět možné jezdit bez obav na výlety do přírody či za sportem, proto nechybí ani slevy až 35 % na praktické letní příslušenství. Originální doplňky Citroën, které zpříjemní cestování a ochrání řidiče i spolucestující, lze objednat i z bezpečí domova.