Domácí kancelář jako v práci
Společnost Avaya, zabývající se řešením pro komunikaci, představila nová zařízení navržená s cílem vylepšit spolupráci v pracovních procesech. Patří mezi ně Avaya IP Conference Phone B129 a Avaya Huddle Camera HC010 a inovované zařízení Avaya Vantage K155 s vestavěnou podporou služby Amazon Alexa.
Komunikační zařízení Avaya Vantage K155 nově nabízí horizontální dotykovou obrazovku a oddělenou klávesnici. Cílem inovace je zjednodušit práci a zvýšit produktivitu zaměstnanců pracujících z domova. Zařízení je integrováno s kolaborativní platformou Avaya Spaces pro intenzivní virtuální komunikaci a týmovou spolupráci a rozšiřuje řešení Avaya Composable Home Office. Díky portfoliu Avaya OneCloud, zahrnujícímu UCaaS, CCaaS a CPaaS řešení, podporuje Composable Home Office podniky při vytváření personalizovanějšího a produktivnějšího prostředí domácí kanceláře pro zaměstnance a agenty zákaznických služeb.
Avaya Vantage K155 disponuje kamerou s vysokým rozlišením, širokopásmovým zvukem, bezdrátovým připojením a novou technologií pro organizaci obrazovky (screen shifting), která umožňuje větší flexibilitu při účasti na schůzce. Obsah, účastníky schůzky nebo obojí lze na základě dynamiky schůzky v jakémkoli okamžiku přesunout na větší obrazovku. Pro prezentaci obsahu lze jedním dotykem na Avaya Vantage otevřít stejnou schůzku na notebooku s možnostmi sdílení prezentace.
Společnost Avaya integrovala do portfolia Avaya Vantage službu Amazon Alexa, aby i na pracovišti poskytla služby hlasové asistenční služby Alexa, které jsou mnozí zvyklí používat na domácích zařízeních. Díky integrování služby Alexa mohou nyní zaměstnanci požádat své zařízení Avaya Vantage, aby je připojilo k následující schůzce, nebo jim poradilo s jejich kalendářem pro daný den. Služba je v první fázi k dispozici ve Spojených státech a v Kanadě.