rossleor asseco murr

Kia mění obchodní název v Česku

České zastoupení automobilky Kia, společnost KIA MOTORS CZECH s.r.o. mění v rámci celosvětové transformace značky svůj obchodní název. Po 28 letech činnosti v České republice se tuzemské zastoupení značky přejmenovává na Kia Czech s.r.o., a to s účinností od 16. dubna.

 

V lednu letošního roku odhalila Kia zbrusu nové logo a globální slogan značky ‚Movement that inspires‘. Tato proměna nejstarší jihokorejské automobilky navazuje na dlouhodobou strategii Kia s označením ‚Plán S‘, jejímž prostřednictvím se firma rozvíjí z dosavadního výrobce vozidel na budoucího poskytovatele komplexních služeb v oblasti trvale udržitelné mobility pro své zákazníky.

Společnost Kia Czech je jedním z prvních evropských dovozců, který navazuje na obchodní strategii a filozofii mateřské centrály Kia Corporation v jihokorejském Soulu. Ta o změně názvu své společnosti informovala letos v lednu. Zmíněná úprava názvu společnosti symbolizuje celkovou transformaci, kterou značka Kia letošním rokem prochází, a to nejen ve světě, ale také na českém trhu.

„Od roku 1993, kdy značka Kia vstoupila na český trh, vnímáme její neuvěřitelně rychlý rozvoj. Původní orientace na výrobu cenově dostupných vozů vyráběných primárně pro asijský trh se postupem času zaměřila mimo jiné i na velmi náročný evropský trh. Výsledkem toho bylo přesunutí vybraných výrobních a vývojových kapacit na Starý kontinent. Současnost však ukazuje nutnost posunu a rozšíření poskytovaných kvalitních služeb spojených s udržitelnou mobilitou,“ komentuje Arnošt Barna, generální ředitel Kia Czech a dodává: „Kia již nyní využívá svůj technologický náskok ve vývoji elektrifikovaných vozů a rozšiřuje své zacílení na podporu nových trendů v přepravě osob a zboží.“

Kia přináší novou úroveň zákaznického zážitku díky nabídce sofistikovaných řešení své nabídky elektromobilů s dojezdem v rozmezí 400 až 600 km, pokročilými systémy konektivity a zdokonalenými systémy autonomního řízení. K tomu neustále rozvíjí nové přístupy k mobilitě a poprodejním doplňkovým službám, které se snaží zákazníkům maximálně personifikovat.

 
Publikováno: 19. 4. 2021 | Počet přečtení: 453