Řešení pro nasazení automatických vozíků
Společnost Jungheinrich představila nejnovější automatický vozík EKS 215a, který může samostatně zakládat břemena vážící 1500 kg do výšky až šest metrů. Nový podvozek vozíku zabírá menší plochu a umožňuje více možností nasazení.
„Nový vozík EKS 215a je reakcí společnosti Jungheinrich na četné požadavky zákazníků, které se týkají prostorových požadavků a možného využití. Vozík je kompaktnější, výkonnější a uživatelsky přívětivější než všechny předchozí vozíky,“ vysvětluje Manuela Schmidbauer, produktová manažerka ve společnosti Jungheinrich odpovědná za novinku EKS 215a. „Se zbytkovou kapacitou, která je o 40 % vyšší než u předchozího vozíku, jde o ideální vozík pro automatizaci vnitropodnikové přepravy a skladování palet v širokých uličkách.“
Kompaktní a všestranný
Zvláštní inovací v novém vozíku EKS 215a je nový podvozek pro automatické vozíky s mimořádně kompaktními rozměry. Bezpečnostní skenery jsou nainstalovány pod podlahou vozíku, aby byly chráněny před poškozením a nezabíraly místo. Společnosti Jungheinrich se u vozíku EKS 215a podařilo zmenšit fyzickou podlahovou plochu (nyní má délku 131 mm a šířku 85 mm). Díky této konstrukci má automatický vozík o 10 % menší obalovou křivku. To vede k nižším prostorovým nárokům vozíku a jejich snazší integraci do stávajícího uspořádání skladů. Devět typů sloupů umožňuje tvorbu individuálního řešení pro každé použití a samonosné vidle zvyšují všestrannost při manipulaci.
Nové rozhraní člověk-stroj
Místo 48voltové technologie využívá novinka 24voltovou. Výsledkem je až 30% úspora nákladů souvisejících s energetickým systémem. Nabíjecí operace jsou automatizované. Nové rozhraní člověk-stroj s dotykovým displejem nabízí další možnosti interakce mezi obsluhou a automatickým vozíkem. Stav novinky EKS 215a lze okamžitě zjistit jediným pohledem. Když dojde k poruše, zobrazí vozík textový popis problému a konkrétní doporučení k jeho nápravě. Díky tomu je také možné snadno odstraňovat chyby, které dříve mohl vyřešit pouze servisní technik. Rozhraní člověk-stroj lze také používat k definování nebo zahajování manuálních příkazů k jízdě, což bylo dříve možné pouze centrálně přes řídicí stanici.
Nový model dokonale zapadá do produktové řady automatických vozíků společnosti Jungheinrich. Každý z vozíků EREa, ERCa, EZSa a EKSa a všechny automatické vozíky do úzkých uliček vynikají svými individuálními silnými stránkami a výhodami.