Volvo přijímá objednávky online
V souvislosti s odhalením přelomového modelu C40 Recharge švédská automobilka nedávno představila novou obchodní strategii: Tento čistě elektrický model bude na celé řadě evropských trhů dostupný online na stránkách automobilky.
V následujících letech se automobilka chystá představit několik dalších elektrických modelů, přičemž je jejím cílem do roku 2025 dosáhnout stavu, kdy budou polovinu jejího globálního objemu prodeje tvořit plně elektrické vozy. Od roku 2030 má pak automobilka v plánu prodávat výhradně čistě elektrická vozidla.
Elektrická novinka nabízí veškeré výhody SUV, ale v nižším a elegantnějším provedení. Záď vozu zaujme svým přitažlivým zakončením, které harmonicky navazuje na nízkou střešní linii, zatímco příď představuje novou tvář elektrických modelů Volvo, jejíž součástí jsou světlomety vybavené nejmodernější pixelovou technologií. Interiér je dostupný v různých barevných provedeních a s dekorativní výbavou unikátní pro tento model. Současně se jedná o první model Volvo, v němž nejsou použity žádné kožené materiály.
Pohon je tvořen dvěma elektrickými motory, z nichž jeden pohání přední kola a druhý zadní nápravu. Energii oba motory čerpají ze 78kWh akumulátoru, který je na rychlonabíjecích stanicích možné nabít na 80 % kapacity během 40 minut. Dojezd vozu se očekává kolem 420 km, což je vzdálenost, která by se měla postupem doby díky softwarovým aktualizacím OTA (vzdálený přístup) ještě prodloužit.
Výroba Volva C40 Recharge bude zahájena letos na podzim a do Česka by první objednané vozy měly dorazit v průběhu února 2022.