asseco Aimtec murr

Dial Telecom obhájil certifikáty pro státní zakázky

Český poskytovatel telekomunikačních služeb Dial Telecom, a. s. obhájil v srpnu letošního roku certifikace dle mezinárodních norem kvality. Jde o ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro environmentální management a ISO 27001:2006 pro ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Certifikáty umožní Dial Telecomu nadále se účastnit výběrových řízení státní a veřejné správy, případně samosprávy.  

 

Dial Telecom se zaměřil již v loňském roce na zakázky z veřejné sféry a v případech několika významných institucí byl vybrán jako vítězný dodavatel datových, internetových nebo hlasových služeb. Mezinárodně uznávané certifikáty, které v loňském roce firma získala a které účast na veřejných zakázkách vyžadovala, tak byly velmi prospěšné.
„Certifikáty nám pomáhají účastnit se výběrových řízení u zakázek státní a veřejné správy. V komerční sféře jsme je zatím vůbec nepotřebovali, protože tam rozhodovala vždy pouze kvalita služeb a cena,“ říká Tomáš Strašák, člen představenstva a obchodní ředitel společnosti Dial Telecom.
Co říkají certifikáty ISO 9001:2009, ISO 14001:2005 a ISO 27001:2006?
Certifikace systému managementu kvality podle ISO 9001:2009 vytváří v organizaci předpoklady pro trvalé poskytování výrobku nebo služby, který splňuje požadavky zákazníka a příslušných předpisů, zvyšování spokojenosti zákazníka, neustálé zlepšování všech firemních činností a zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Norma ISO 14001:2005 určuje kvalitu environmentálního managementu společnosti. Ta musí vytvářet, dokumentovat, uplatňovat a udržovat systém environmentálního managementu a neustále zlepšovat jeho efektivitu. Monitoruje a měří klíčové znaky provozu a činností s možným dopadem na životní prostředí.
Certifikace ISO 27001:2006 prokazuje, že společnost má ty nejlepší postupy při řízení informační bezpečnosti. Potvrzuje, že společnost přijala nezbytná opatření k ochraně citlivých informací před neoprávněným přístupem i změnami. Norma obsahuje procesy definující přístup k vytváření, implementaci, provozu, monitorování, přezkoumání, udržování a zlepšování systému řízení informační bezpečnosti v organizaci.

Pro více informací na www.dialtelecom.cz
 

 
Publikováno: 9. 9. 2012 | Počet přečtení: 1937