Robustní nová C3 byla vyrobena v Indii a Latinské Americe
Značka Citroën posiluje svůj mezinárodní rozměr a představuje nový hatchback C3, který má umožnit expanzi v Indii a Jižní Americe. Je navržený tak, aby vyhovoval podmínkám těchto dvou regionů, kde bude uveden na trh v první polovině roku 2022.
Pro splnění požadavků indického a jihoamerického trhu se Citroën rozhodl upravit svůj obvyklý proces návrhu a výroby a svěřit část vytváření stylu a vývoje týmům v jednotlivých regionech, které vyvinuly jedinečný vůz na míru. Nová C3, jež do sebe integrovala znalosti o společnosti, kultuře a potřebách těchto regionů, je navržena, vyvinuta a vytvořena v Indii a Jižní Americe a pro Indii a Jižní Ameriku.
Automobilový trh v Indii rychle roste a očekává se, že do roku 2025 dosáhne více než 4 milionů prodaných automobilů ročně. Hatchbacky segmentu B tvoří téměř 23 % tohoto trhu. Nákup automobilu je po koupi domu druhým nejdůležitějším nákupem. Je symbolem společenského úspěchu a představuje silnou snahu o větší nezávislost a mobilitu.
Přítomnost značky v Jižní Americe je mnohem starší, sahá až do 60. let 20. století. Současným cílem je získat na tomto trhu pevnější pozici s moderními produkty, které odpovídají přáním zákazníků. Vůz C4 Cactus, vyráběný v závodě Porto Real, je svým odvážným stylem a bezkonkurenčním komfortem vlajkovou lodí značky v Argentině a Brazílii.
Nová C3 zaujme atributy typickými pro vozy SUV, mezi něž patří zejména poloha sedadla řidiče, která je jedna z nejvyšších v segmentu.