asseco Aimtec murr

Návštěvníci elektrické Citroën Roadshow pomohli charitě

Další ročník akce Citroën Roadshow, která se letos nesla s podtitulem Electric Experience, proběhla od 3. do 27. září u obchodních center na celkem 17 místech napříč celou Českou republikou.

 
Návštěvníci měli jedinečnou možnost otestovat si letošní novinku Citroën C4 v elektrické, benzinové i dieselové verzi, hybridní vůz SUV C5 Aircross Hybrid nebo elektrickou verzi velkoprostorového modelu SpaceTourer. Kromě těchto novinek byl k dispozici oblíbený městský vůz Citroën C3 a rodinný model Berlingo. Perličkou pak bylo dvoumístné elektrické AMI, které si mohli návštěvníci také prohlédnout.

Na letošní ročník roadshow přilákaly návštěvníky hlavně elektrické a hybridní vozy a možnost vyzkoušet si jejich jízdní vlastnosti. Celkem proběhlo bezmála 1500 testovacích jízd. Účastníky doprovodil bohatý program, který se nesl v charitativním duchu. Protože je Citroën od začátku letošního roku hrdým partnerem profesionálního cyklistického týmu AG2R, umístil na stanovištích během roadshow cyklistický trenažér a za každý našlapaný kilometr věnuje 10 Kč na vybraný projekt Konta Bariéry.



Díky pozitivnímu ohlasu návštěvníků a jejich sportovnímu nadšení ujeli na trenažéru téměř 1600 km, to znamená pro Konto Bariéry 16 000 Kč. Po zaokrouhlení věnuje Citroën 20 000 Kč na sbírku na rehabilitace pro Elišku, která se po trombóze v mozku snaží vrátit do normálního života a plně fungovat pro svou rodinu.
 
Publikováno: 14. 10. 2021 | Počet přečtení: 648