Úspěšný rok pro Bell
Tým Future Vertical Lift společnosti Bell v loňském roce úspěšně dokončil letové zkoušky se strojem Bell V-280 Valor a také dosáhl vynikajících výsledků týkajících se vestavěných systémů a jejich integrace do stroje Bell 360 Invictus.
Týmy, které se zaměřují na inovace a komerční projekty, dosáhly masivního pokroku při poskytování moderních ekologických řešení. Do letového provozu např. zavedly udržitelné letecké palivo a předvedly rozšířené schopnosti bezpilotního nákladního prostředku ATP. Tato platforma pracuje se stejnou architekturou a pohonným systémem vertikálního vzletu a přistání, avšak s elektrickým pohonem. Rovněž ikonické koncepční vozidlo Bell Nexus představilo budoucnost pokročilé letecké mobility na výstavě „Futures" ve Washingtonu, D.C.
Zahájení výroby stroje UH-1Y pro vládu České republiky.
Firmě se rovněž podařilo uzavřít významné zakázky na dodávky strojů pro letecké záchranné zdravotnické služby (HEMS) mnoha zemí světa, soukromým majitelům i leteckým školám v Evropě a Africe a dále pak i bezpečnostním agenturám v asijsko-pacifickém regionu. Vrtulník Bell 525 nepřestal vynikat v letových testech – absolvoval let s využitím udržitelného leteckého paliva a vydal se na předváděcí turné k různým zákazníkům po celé Severní Americe. Aby se zkušenosti s tímto ikonickým strojem přiblížily regionům, jež by mohly využívat jeho schopnosti při přepravě ropy a zemního plynu, otevřel tým Bellu na letišti Stavanger v Norsku showroom Bell 525 Experience Center.
Bell také rozšířil svoji působnost o nová autorizovaná střediska údržby po celém světě, navíc přidal službu oprav a generálních oprav v Commercial Assembly and Delivery Centre v Mirabelu v kanadském Quebecu. Loňský úspěšný rok ve znamení pokroků, ekologičtějšího provozu i významných programových milníků se pro Bell promítl do zakázek na 156 komerčních strojů.
Program stroje H-1 překonal 400 000 letových hodin.
V oblasti vojenského obchodu loni Bell dokončila první bahrajnský letoun AH-1Z Viper a 100. včasnou dodávku vrtulníku AH-1Z pro Námořní pěchotu Spojených států. Týmy v Amarillu zahájily výrobu stroje UH-1Y pro vládu České republiky, a oslavily milník celého programu H-1, když překonaly 400 000 letových hodin.
Podobného úspěchu dosáhl i konvertoplán Bell Boeing V-22, který nalétal 600 000 letových hodin, čímž demonstroval úspěšnost celé této platformy.
Americká námořní pěchota využila ikonické stroje V-22 ve verzi MV-22 k podpoře misí humanitární pomoci a pomoci při katastrofách na Haiti.