Odlišná limitovaná edice i30 N Drive-N
Značka Hyundai představila exkluzivní edici i30 N Drive-N postavenou na základě vysokovýkonných modelů i30 N a i30 Fastback N. Nová edice poskytuje stejnou úroveň výkonů a zážitků z mimořádně sportovní jízdy jako výchozí modely.
Při vývoji limitované edice výrobce vylepšil aktuální model i30 N na základě reakcí zákazníků. Inspiraci čerpal také od komunity fanoušků značky Hyundai N, kteří si již své vozy i30 N upravili. Nová edice je k dispozici ve dvou karosářských verzích (jako hatchback nebo fastback) a se dvěma barvami karoserie (perleťovou černou a perleťovou bílou). Novinku lze objednávat jak s mechanickou převodovkou, tak s 8st. dvouspojkovou převodovkou N DCT z vlastního vývoje. Převodovka N DCT disponuje dvěma spojkami v olejové lázni a nabízí zážitky z ještě sportovnější jízdy.
Nový model i30 N Drive-N je standardně vybaven paketem Performance. Motor tak dosahuje nejvyššího výkonu 280 k a jeho optimalizovaná výkonová charakteristika nabízí vyšší točivý moment a výkon už v nižších otáčkách. Řidič díky tomu může ještě lépe využívat výkonový potenciál motoru v různých situacích.
Stejně jako v případě nového modelu i30 N nabízí verze i30 N Drive-N s převodovkou N DCT tři speciální funkce N pro ještě sportovnější jízdu: N Power Shift, N Grin Shift a N Track Sense Shift. Po stisknutí tlačítka N Grin Shift (NGS) se výkon motoru zvýší o 10 koní po dobu 20 sekund.
Nový design
Limitovaná edice přebírá od nového modelu i30 N také základní vnější a vnitřní design, který byl však v mnoha detailech modifikován, aby si zákazníci mohli užívat stejné potěšení z jízdy v ještě exkluzivnějším prostředí.
Skvěle nastavený podvozek navenek charakterizují nová kovaná 19“ kola z lehké slitiny s matnou, tmavě bronzovou povrchovou úpravou. Exteriér je zvýrazněn černými logy Hyundai, speciálními fóliemi na bocích, přídi a zádi a dvěma specifickými logy Drive-N v matné, tmavě bronzové barvě na blatnících. Loga edice i30 N Drive N Limited Edition také zobrazují souřadnice GPS domova modelů N, testovacího centra Hyundai na Nürburgringu v Německu. Vysokovýkonné vozy Hyundai jsou od roku 2011 vyvíjeny a testovány na Severní smyčce Nürburgringu.
Interiér každého vozu je opatřen jedinečným štítkem s pořadovým číslem v rámci limitované edice čítající celkem 800 vozů. Místo kůží jsou volant, řadicí páka, loketní opěrky a madlo ruční brzdy obšity Alcantarou s červeným prošíváním. Veškeré ozdobné prvky uvnitř vozu jsou červené. To platí i pro bezpečnostní pásy na sedadlech vpředu i vzadu, tlačítka N na volantu a ozdobné plochy a prošívání na lehkých sedadlech N s novým desénem.