rossleor asseco murr

Dacia předvedla novou identitu značky na vozech

Značka Dacia obměnila nejdříve komunikační materiály, poté nastala úprava prvních showroomů a nyní byla nová identita přijata i na celé řadě automobilů Dacia. Jde o nový znak, nový logotyp a nové barvy. Tato změna se od 16. června dotkne celé modelové řady v portfoliu automobilky.

 
Výrazným prvkem nové identity značky je emblém Dacia Link, který se nachází uprostřed přední masky, která je sama o sobě přepracovaná a nyní s prvky v bílé barvě. Stejně jako články řetězu tvoří propojená písmena D a C v minimalistických liniích zcela nový emblém, který odráží robustní jednoduchost nového designu. Dacia Link je snadno rozpoznatelným obrazem značky, který je dobře viditelný zblízka i zdálky.



Další viditelnou změnou je přidání loga na volant každého vozidla. Minimalistický design nápisů byl zredukován, takže zůstalo jen to nejnutnější, co stačí k rozeznání jednotlivých písmen. Mezi další změny, které byly provedeny v designu, patří příchod barvy šedá Megalithe na střešní lišty, prvky předního a zadního nárazníku a vnější zpětná zrcátka u modelů Sandero Stepway a Duster.

Zavedení nové vizuální identity představuje vyvrcholení obnovy značky. Dacia skutečně změnila vše, ale stále zůstává věrná podstatě značky.



Tato podstata znamená vyrábět vozy bez příkras, jen s podstatnými prvky, které odpovídají očekáváním zákazníků. Vozidla Dacia jsou především robustní a spolehlivá, jsou skutečně všestranná a lze je používat k nejrůznějším účelům, ať už jde o popojíždění po městě, nebo útěk na víkend do přírody. Zbrusu nové barvy šedá a zelená Dusty jsou zemité odstíny inspirované barvami přírody a podtrhují úzké spojení značky Dacia s přírodou.

Objednávky jsou otevřeny již 16. června, první dodávky objednaných vozů pak proběhnou koncem roku 2022.
 
Publikováno: 15. 6. 2022 | Počet přečtení: 765