asseco Aimtec murr

Nová řada vozíků H4 pro jednosměnné provozy

Vozíky se dnes nabízejí s nejrůznějšími asistenčními systémy, společnost Gekkon International však v rámci nové řady H4 představuje opak: naprosto jednoduché vozíky pro občasnou manipulaci, které jsou však pro mnohé skladové a výrobní provozy zcela dostatečné.

 
Z osvědčených topových kusů bylo vybráno to nejlepší, neobsahují však nic navíc, co by prodražovalo sériovou výrobu. I díky tomu je už teď poptávka po těchto základních strojích s lithiovými bateriemi vysoká. Kvůli sériovosti výroby a jednoduchosti je totiž jejich cena srovnatelná např. s některými ojetými vozíky.

Společnost Gekkon International, která je provozovatelem e-shopu www.eulift.cz a distributorem manipulační techniky značky HELI, uvádí na český trh vozíky HELI série H4 s nosností 1,5 až 3,8 tuny.



„Firmy, které přemýšlely nad tím, jestli si koupit ojetý vozík, teď mají alternativu. Jde o kvalitní manipulační techniku za cenu některých ojetých vozíků. Jsou to nové vozíky se zárukou. Tato série byla konstruována tak, aby šlo o jednoduché, spolehlivé a levné vozíky,“ popisuje Radoslav Řípa, jednatel společnosti Gekkon International.

„U vozíků řady H4 je použit stabilní a vyzkoušený základ šasi vozíku a zjednodušené nabíjení menšího výkonu baterie pro dosažitelnost použití u zákazníků, kteří zvažovali nakoupit ojetý vozík. Tady mají cenovou variantu v podobě nového lithiového vozíku spolu se zárukou 4 roky na vozík a 5 let na baterii,“ říká Andrea Orlová, výkonná ředitelka společnosti Gekkon International.

O vozíky řady H4 je už teď velký zájem

Všechny vozíky řady H4 mohou být opatřeny vestavěnou nabíječkou. Jsou ideální pro menší a středně velké sklady, kdy vozíky nejsou v nepřetržitém provozu.

„O tyto vozíky je už teď velký zájem. Nedávalo nám totiž předtím smysl nabízet nadupané dražší varianty našich vozíků firmám, které denně potřebují složit jen pár palet. Pro menší firmy, které nepotřebují manipulační techniku vybavenou nejrůznějšími asistenčními systémy a podobně, konečně nabízíme smysluplné řešení,“ konstatuje Radoslav Řípa, a dodává: „Pro mnoho společností byl dříve vozík s lithiovou baterií zbytečný komfort. Vozíky řady H4 mají menší baterie. S vestavěnou nabíječkou jim stačí jen zásuvka na 230 V. Nabití vydrží na celou jednu směnu. Cena díky úpravám výrazně spadla, což je pro mnohé firmy opravdu zásadní.“

Mnohé firmy nepotřebují vybavenější vozíky

Nová řada vozíků má sice menší baterie, ale pro běžné uživatele na jednosměnné provozy jsou plně dostačující. Navíc je baterie vždy napojena na BMS (Battery Management System).



„Cena vozíků této řady je zcela totožná s cenou spalovacího vozíku. Není tedy důvod pořizovat techniku se spalovacím motorem. Řada H4 není žádná technická novinka, je to řešení pro všechny, kteří nepotřebují vybavenější vozíky. Takových zákazníků máme poměrně hodně,“ nezastírá Radoslav Řípa a doplňuje: „Kdo uvažuje ekonomicky, musí mu být jasné, že nový vozík s lithiovou baterií je výhodnější než ojetý vozík se spalovacím motorem. Uvědomme si, že když firma využívá vozík jen několik motohodin denně, zbytek času baterie může sloužit jako úložiště energie, což ve spojení s fotovoltaikou znamená ekonomická pozitiva.“
 
Publikováno: 27. 4. 2023 | Počet přečtení: 871