Nahradí poškozené zařízení od Applu do čtyř hodin
Tuzemská společnost Logicworks přišla s novou službou, která umožňuje minimalizovat přestávky v práci kvůli vadnému nebo poškozenému zařízení Apple. Služba Same Business Day umožňuje firmám začít používat nové zařízení do čtyř pracovních hodin od nahlášení požadavku.
„Služba Same Business Day je určena pro velké podniky a korporace, které potřebují zajistit vysokou dostupnost Apple zařízení ve svých pobočkách po celé České republice. Svým rozsahem a rychlostí dodání je na našem trhu unikátní," uvedl ředitel Logicworks Ivan Malík.
Logicworks má okamžitě k dispozici velké množství náhradních zařízení, která jsou po celou dobu trvání služby k dispozici klientovi. Zároveň udržuje tato zařízení plně funkční jak po softwarové stránce, tak po hardwarové. Support tým se stará o evidenci jednotlivých incidentů a jejich řešení. Zaměstnanci tak mohou pokračovat v práci bez jakéhokoli zpoždění.
Pokryje tisícovky zařízení v ČR
Služba je schopná pokrývat tisícovky zařízení po celé ČR. Je k dispozici pro zákazníky, kteří mají sjednánu smlouvu a záruku u Logicworks. V současnosti ji využívá např. Česká spořitelna.
Společnost Logicworks se specializuje na nasazení a efektivní správu Apple zařízení pro korporátní zákazníky. Mezi její klienty z bankovního sektoru patří Moneta Money Bank, Česká spořitelna nebo slovenská Tatra banka.
Z jiných oblastní pak Seznam.cz, ČEZ, Kaufland nebo Makro. Jako součást skupiny WESTech klientům nabízí komplexní služby na nejvyšší úrovni. WESTech provozuje síť 18 prodejen Apple Premium Reseller pod značkou iStores a servisních středisek Apple Premium Service Provider v ČR a na Slovensku.