rossleor asseco murr

Nahradí poškozené zařízení od Applu do čtyř hodin

Tuzemská společnost Logicworks přišla s novou službou, která umožňuje minimalizovat přestávky v práci kvůli vadnému nebo poškozenému zařízení Apple. Služba Same Business Day umožňuje firmám začít používat nové zařízení do čtyř pracovních hodin od nahlášení požadavku.

 
Náhradní zařízení jsou evidována v programu registrace zařízení společnosti Apple, dříve označovaném jako DEP, a jsou tak připravena k jejich okamžitému dodání koncovému uživateli. Součástí služby je tým podpory, který je připraven řešit technické problémy koncových uživatelů.

„Služba Same Business Day je určena pro velké podniky a korporace, které potřebují zajistit vysokou dostupnost Apple zařízení ve svých pobočkách po celé České republice. Svým rozsahem a rychlostí dodání je na našem trhu unikátní," uvedl ředitel Logicworks Ivan Malík.

Logicworks má okamžitě k dispozici velké množství náhradních zařízení, která jsou po celou dobu trvání služby k dispozici klientovi. Zároveň udržuje tato zařízení plně funkční jak po softwarové stránce, tak po hardwarové. Support tým se stará o evidenci jednotlivých incidentů a jejich řešení. Zaměstnanci tak mohou pokračovat v práci bez jakéhokoli zpoždění.

Pokryje tisícovky zařízení v ČR

Služba je schopná pokrývat tisícovky zařízení po celé ČR. Je k dispozici pro zákazníky, kteří mají sjednánu smlouvu a záruku u Logicworks. V současnosti ji využívá např. Česká spořitelna.



Společnost Logicworks se specializuje na nasazení a efektivní správu Apple zařízení pro korporátní zákazníky. Mezi její klienty z bankovního sektoru patří Moneta Money Bank, Česká spořitelna nebo slovenská Tatra banka.

Z jiných oblastní pak Seznam.cz, ČEZ, Kaufland nebo Makro. Jako součást skupiny WESTech klientům nabízí komplexní služby na nejvyšší úrovni. WESTech provozuje síť 18 prodejen Apple Premium Reseller pod značkou iStores a servisních středisek Apple Premium Service Provider v ČR a na Slovensku.
 
Publikováno: 23. 5. 2023 | Počet přečtení: 1045