Opel uvádí nové logo pro své elektromobily
Německá automobilka Opel odhalila novou verzi svého loga, kterému dominuje moderně interpretovaný blesk (v němčině Blitz). Nové logo, které bude představeno na IAA v Mnichově, se na produkčních modelech objeví začátkem roku 2024.
Symbolizuje nejen tradici v demokratizaci inovací a mobility, ale vyjadřuje také závazek značky stát se v Evropě do roku 2028 plně elektrickou značkou. Už letos bude v portfoliu značky celkem 15 elektrifikovaných modelů.
Zostřený a sebevědomý nový blesk dramaticky protíná čistě stylizovaný podkladový prstenec a dává ikonickému emblému progresivní a moderní vzhled. Je hrdě umístěn ve středu čelní masky každého modelu, což je klíčový princip designu značky.
Původní logo (vlevo), nové logo (vpravo), foto: Opel
V nadcházejících letech bude Opel postupně zavádět logo s nově stylizovaným bleskem do svého produktového portfolia. První sériový vůz dostane nové logo v roce 2024.