rossleor asseco murr

Díky novému softwaru všude správný zvuk

Společnost Axis Communications představila hybridní cloudovou službu Audio Manager Center založenou na předplatném, která slouží k intuitivní správě multisite audiosystémů.

 
Uživatelé nyní můžou v jednom centrálním ovládacím panelu nastavovat, kontrolovat, spravovat a aktualizovat všechny své audiosystémy i zařízení v různých lokalitách a také vzdáleně spravovat vysílaný obsah, což minimalizuje práci se zajištěním správného poslechu.

Síťové audiosystémy umožňují firmám nebo institucím efektivně komunikovat se zaměstnanci i zákazníky, přirozeným způsobem jim předávat různé okamžité informace, varovná hlášení a bezpečnostní pokyny nebo vytvářet správnou atmosféru s pomocí reprodukované hudby na pozadí.



Foto: Axis Communications

Tyto systémy mají bezesporu celou řadu výhod, ale jejich správa může být časově i finančně dost náročná, například kvůli častým a neočekávaným změnám nebo potřebě rychlé reakce na různé situace.

Řízení zvuku po celém světě

Audiořešení Axis se vyznačují flexibilní architekturou, která umožňuje systém plně přizpůsobit potřebám všech uživatelů. Software správy Audio Manager Center centralizuje ovládání všech audio systémů, které můžou někdy zahrnovat i tisíce různých lokalit. Veškerou konfiguraci lze provádět tak, aniž byste museli být fyzicky přítomni v místě instalace, tedy vše nastavíte vzdáleně přímo ve svém prohlížeči prostřednictvím jediného zabezpečeného přihlášení a s použitím lokálních rozhraní Audio Manager Edge. Jednotlivé lokality jsou uspořádány intuitivně, a tak můžete snadno a rychle naplánovat nebo distribuovat zvukové oznámení, hudbu na pozadí, reklamy a další informace přímo do vybraných míst a zón.

Protože je software navržený pro podniky s pobočkami po celém světě, umožňuje automatické plánování v různých časových pásmech a různých provozních dobách pomocí jediné akce. Například zvukové oznámení 10 minut před koncem otevírací doby se ve všech prodejnách nastaví automaticky podle časového pásma a aktuální provozní doby v dané prodejně.



Foto: Axis Communications

Centralizací správy audiořešení se snižují rizika možného selhání a také náklady na správu jednotlivých lokalit. Flexibilní správa uživatelů umožňuje také snadno centrálně nastavovat a rekonfigurovat oprávnění přístupu do systému pro jednotlivé lidi nebo skupiny podle regionu nebo jejich nastavené role. Díky tomu si každá organizace může zvolit správnou úroveň místního řízení podle svých potřeb a preferencí. Zatímco hybridní cloudové řešení je zásadní pro stabilní výkon, monitoring stavu celého systému a zabezpečený vzdálený přístup umožňují efektivně řešit i lokální problémy.

Zatímco Audio Manager Center slouží k podpoře větších a pokročilejších systémů, samostatně zůstává k dispozici také menší bezplatná aplikace s omezenou sadou funkcí Audio Manager Edge, která je přímo součástí operačního systému audiozařízení Axis a je určena k malým až středním instalacím. Jak funguje Audio Manager Center se můžete podívat ve videu ZDE.

 
Publikováno: 3. 8. 2023 | Počet přečtení: 1054