asseco Aimtec murr

Redesign u obalů značky Budweiser Budvar

Budějovický Budvar uvedl na trh nové obaly pro pivo značky Budweiser Budvar. Hlavním cílem tohoto projektu bylo sladění vzhledu obalů s hodnotami značky, lepší identifikace výrobků spotřebitelem, snížení počtu variant etiket a zvýšení výkonu stáčíren lahví. 

 

Stávající etikety se používaly od roku 2005. Po zásadní změně komunikace značky v roce 2010 však starý design obalů postupně přestával plnit svou funkci a nevyhovoval ani požadavkům trhu. Pivovar proto přistoupil k modernizaci všech obalů. Příprava redesignu byla zahájena již v roce 2010. Bylo nutno vytvořit více než 200 nových obalových položek pro český trh i pro export. Kromě etiket na lahvích se změnila například adjustáž plechovek a také všechny typy kartonových obalů.
Po nových etiketách bylo nutno upřesnit také názvosloví produktů, jež by charakterizovalo konkrétní příslušnost ke značce.
Názvosloví produktů bylo upraveno tak, aby se spotřebitelé mohli na první pohled jednoduše zorientovat. Nové názvy produktů začínají vždy písmenem „B:“  - symbolem, který jasně identifikuje příslušnost ke značce Budweiser Budvar. Za písmenem „B“ pak následuje jméno konkrétního druhu piva, které výstižně odráží jeho charakter.
 

 
Publikováno: 16. 6. 2014 | Počet přečtení: 1489